In juli hebben wij een Grieks hondje geadopteerd. Nadat onze vorige hond in 2015 overleden is, wilden we eerst geen nieuwe. En dan met name mijn ouders waren er niet zo'n fan van.. Maar afgelopen zomer zagen we zo'n leuk nestje voorbij komen en we werden allemaal verliefd op dit schattige snuitje..

Dus we hebben besloten om weer een nieuw hondje te nemen, deze zou niet zo groot worden toch..? In juli kwam ze aan in en Nederland en beseften we al snel; dit word een grote. Maar we wilden sowieso een hond, geen mini-hondje.

In augustus kwam de eerste groeispurt.. Zou ze dan zo groot blijven..?

En de eerste keer door het centrum wandelen. Nu wonen we gelukkig dichtbij en kent ze aardig wat geluiden, maar voorbijgangers zijn wel zó leuk

Oktober kwam en ze was een heuze dame! Inmiddels ongeveer 6 maanden en al een flinke reus, je zou bijna denken dat ze geen pup meer is

De volgende foto's zijn van december, wat worden ze snel groot he

En Macie's eerste Kerst!

En ook braaf wachten bij de winkel vind mevrouw niet raar. Ik loop vaker met haar door het winkelcentrum en dat doet ze heel braaf! Deze foto is afgelopen zaterdag.

We weten niet wat voor kruising ze is, maar het geschatte gewicht was maximaal 20KG. Daar is ze inmiddels overheen en ze is nu ongeveer 8 á 9 maanden.. Maar hartstikke braaf en speels.
Dat was een klein groei-topic van onze Griekse Macie. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik om te zien hoe zo'n pup dan opgroeit!