Aangepast Paardrijden

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:28

Hoihoi!

Allereerst: welkom op bokt!
En tjonge, wat een verhaal heb je! Maar wat fijn dat je dankzij paardrijden weer zoveel meer kunt! Ik kan me voorstellendat dit echt een opluchting voor je geweest moet zijn. Ik vnd het overigens heel knap dat je zelf besloot dat het anders moest en dat het dan ook nog eens lukte!

Ik wens je heel veel plezier nog met pardrijden en uscces met je zoektocht!

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:09

Ik denk dat dat helemaal bij jezelf ligt. Als je alle dagen wilt rijden, kun je kiezen voor een eigen pony. hier komt echter ok wel veel werk bij kijken, want met alleen rfijden ben je er dan niet. Ben je er bijv. toe in staat om stallen te mesten? en ook niet onbelangrijk is natuurlijk het financiele gedeelte.. Het is sowieso duurder dan 2x rijden.
Maargoed, dat is iets wat eht bij jezelf ligt. Zou er echter wel goed over nadenken..

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 19:15

Ah, fijn dat je in ieder geval weet waar je aan begint!
Als je op een reguliere manege kunt rijden is het ook prima, toch!? Als je maar kunt krijgen wat je nodig hebt..
Ik ben benieuwd wat er uit komt als je alles op een rijtje hebt gezet..

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten