Wedstrijdruiters met een lichamelijke beperking

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:50

Ik heb er ooit ook aangedacht om het aan te vragen voor mijn zoon, een jurylid had dit op gevangen voor dat mijn zoon bij hem in de ring moest starten en nadat hij gereden had, zei de jury bij de prijsuitreiking dat we het niet moesten aanvragen, hij vond dat als hij zo goed zijn paard kon presenteren met zijn "handicap" dat hij er op de gewone weg ook wel zou komen.
Wil hier als tip mee geven,als je al gewoon start, vraag de jury eens om advies wat zij er van vinden, wel of niet aanvragen.
Nog niet gestart, rij eens een proef gerichte clinic en vraag daar eens om advies.

Je kunt altijd nog een aanvraag doen ;)

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:14

kaatjemuts schreef:
nijland schreef:
Ik heb er ooit ook aangedacht om het aan te vragen voor mijn zoon, een jurylid had dit op gevangen voor dat mijn zoon bij hem in de ring moest starten en nadat hij gereden had, zei de jury bij de prijsuitreiking dat we het niet moesten aanvragen, hij vond dat als hij zo goed zijn paard kon presenteren met zijn "handicap" dat hij er op de gewone weg ook wel zou komen.
Wil hier als tip mee geven,als je al gewoon start, vraag de jury eens om advies wat zij er van vinden, wel of niet aanvragen.
Nog niet gestart, rij eens een proef gerichte clinic en vraag daar eens om advies.

Je kunt altijd nog een aanvraag doen ;)

Ik ben jury en pararuiter, maar ik zou nooit zo'n advies geven. Juryleden horen geen meningen te hebben ;) als ruiter heb ik natuurlijk wel een mening en ik vind dat als het je rijden makkelijker of zelf mogelijk maakt, dat je het altijd aan moet vragen.

Wij waren anders heel blij met het advies van deze jury. Wij vonden het fijn om te horen hoe iemand anders er over dacht.
Het heeft ons erg geholpen in de keuzes die we gemaakt hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie