Angst om te galopperen

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kisangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 13:36

Het is zo lastig om door je angst heen te gaan, ik heb 2,5 jaar geleden mijn been zo gebroken dat ik echt niet direct weer op kon stappen en als je dan later weer wilt gaan rijden is dat echt wel even lastig. Wat ik je vooral kan zeggen is niet forceren, als er voor jouw gevoel te veel druk op komt te staan als je instructrice erbij is moet je dat inderdaad niet doen. Misschien kan je een keer of een paar keer op een doodbraaf manegepaard galloperen, de eigenaresse van die van mij heeft dat gedaan nadat ze haar bekken had verbrijzeld met een van dr paarden omdat ze dan toch net wat meer vertrouwen mee kon krijgen.

je moet in ieder geval vooral goed naar jezelf blijven luisteren, het komt vanzelf als je er aan toe bent maar soms heb je wel even een schop onder je kont nodig en die kan een instructrice of een vriendin de mee is soms geven. Niet dat heel je les draait om aangalloperen maar dat op het moment dat je instructrice het een goed moment vind zegt dat je aan mag gaan galloperen en dat die je ermee begeleidt. En elke stap is er 1, je moet ergens beginnen al is het de eerste keer maar een paar stappen maakt dat niet uit want dat kan je vanzelf uitbreiden!

en wees niet te streng voor jezelf ;) het perfectionisme ken ik maar dat moet je soms proberen los te laten

succes ermee!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie