Open brief aan mijn paard: Meneer Anton. En hoe nu verder?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:54

Altijd heb ik voor bewondering je toppics gelezen. Jullie hebben zoveel respect voor de dieren.
Wat eeuwig zonde van dit paard dat ie al zo vroeg uit de running is, maar wat heeft ie een mazzel dat je bij jullie staat.
Ik weet zeker wat jullie beslissing ook mag zijn, dat deze aan alle kanten goed overwogen is.
Doe wat goed voelt en waar meneer Anton plezier aan heeft, als dat betekend inspuiten, doen.
Als hij daar ondanks inspuiting teveel last van heeft zijn jullie geen mensen die dan willens en wetens doorgaan.
Rustige ritjes met een lichte kar vind hij juist misschien wel leuk, gewoon rechtuit en geen gekke toestanden.
Jullie kennen m t beste en als er iemand goed in de gaten heeft hoe het paard zich voelt dan zijn jullie dat wel.

Heel veel sterkte met deze rotuitslag en veel wijsheid.

(Zie dat het toppic ouder is )

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 06:33

janouk schreef:
Bedankt jesito <3

We hebben besloten hem niet in te laten spuiten. Het is stuk van binnen. Het voelt niet goed om hem dan te belasten met werk. Vooral omdat hij een bikkel is. Zeker in tweespan, dan wil hij niet onder doen voor zijn spanmaatje. Je ziet pas de volgende dag hoeveel hij gegeven heeft. Al is het wel verleidelijk haha het is en blijft een gaaf paard.

Dan niet doen idd. Heel veel respect voor de eerlijkheid naar t paard en dat ie bij jullie mag blijven. Zou willen dat iedereen zo was.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie