Paardentroubles

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Heleennn

Re: Paardentroubles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 12:53

Wat een lastige situatie, ik zou in jou plaats ook zeker niet willen verkopen, aangezien het paard op dit moment eigenlijk niets te kort komt. Het is heel goed natuurlijk dat je een plekje gevonden hebt, maar kijk daar alsjeblieft echt heel goed mee uit... Ik heb eens een gelderse merrie van 21 zo een 'forever home' gegeven, zoals de nieuwe eigenaar dat dan noemde. Heeft de merrie gratis opgehaald met spullen erbij, plekje zag er fantastisch uit en het contact was heel goed. Desondanks stond het paard enkele maanden later online te koop, ze vroeg er nog een mooi bedrag voor en maakte dus gewoon winst op de rug van een eigenaar die dacht haar paard een goed pensioen te geven... Dus zorg dat je echt zeker bent van je stuk. Desnoods stel je een wettelijk contract op voor een periode van 6 maanden. Als het dan nog steeds allemaal goed gaat en er geen gekke dingen gebeuren denk ik dat je wel safe zit. Maar stel echt wel een contract op waar in staat dat jij ten alle tijden eigenaar blijft en dat het paard absoluut niet verkocht mag worden. Misschien een beetje dramatisch maar het is echt jouw enige garantie en veiligheid. Het zou fantastisch zijn als dit een goeie oplossing kan zijn voor jou en je paard!

Heleennn

Re: Paardentroubles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:39

Ik hoop echt dat het voor jou een oplossing kan bieden, er zijn ook heel veel keren dat het gewoon goed loopt hoor! Maar dat lees je gewoon niet zo snel op internet natuurlijk. Dus het is zeker de moeite waard om te proberen. Ik ben zelf ook student en weet hoe groot de tijd-struggle al is. Ik ben om die reden ook vrijwillig van stal moeten veranderen. Laat staan dat je al zo lang alles zelf moet betalen voor je paard. Dan zou ik ook helemaal in de problemen zitten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie