Dressuur met manegepaard Fairytale!

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pompadour

Re: Dressuur met manegepaard Fairytale!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:43

Op welke manege rijd je in Rotterdam.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:52

Resistance schreef:
pompadour schreef:
Op welke manege rijd je in Rotterdam.

Manege de Prinsenstad. :) Zeer fijne lessen, geweldige instructie, goede sfeer, en de paarden hebben lichte stallen en kunnen lekker naar buiten. Aanrader voor als je goede manegelessen zoekt. :j

die ken ik wel, langs de rijksweg

bestaat al een tijdje .

Ik heb altijd op manege Tinte gereden, en ik ben weer van plan om te rijden.Dan ga ik naar weer heen.
Daar hebben ook altijd een goede manege paarden en de paarden zijn allemaal te koop.
Zodat ze daar altijd andere manege paarden komen,

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:40

Resistance schreef:
Cayenne schreef:
Je gaat je bijna afvragen hoe zo'n leuk paard terecht komt op een manege?
Een grote bak is altijd fijn!

Zeker, ja. Maar er staan er wel meer... Echt een hele collectie van manegepaarden met ook leuke papieren. Denk dat ze die van een handelsstal halen?

Een goede manege zijn ook een handelstal. Je hebt kans dat het paard verkocht wordt.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:28

Cayenne schreef:
pompadour schreef:
Een goede manege zijn ook een handelstal. Je hebt kans dat het paard verkocht wordt.

Maneges zijn over het algemeen juist heel zuinig op hun fijne manegepaarden en zullen die niet zo snel van de hand doen.

Ja wel hoor. Bij goede manege's zijn alle manege paarden te koop.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:15

Resistance schreef:
@Prugelpiet Dat zeker, ja. :j 's Zomers kunnen de manegepaarden lekker met elkaar naar buiten op een heel groot stuk land, en in de zomervakantie staan sommigen daar zelfs permanent omdat het dan heel rustig is. De eigen paarden worden dan door hun eigenaren op kleine stukjes gezet in hun eentje, maar voor twee uurtjes ofzo. Voor de rest weer op stal...

Enige jammere is dat de paarden zo achteruit gaan als er een boel onkundige ruiters op rijden. Dat ga je snel voelen aan zo'n paard.

dat klopt, maar dat zie je vaak bij manege paarden die heel lang mee lopen , met name in de beginners les.
De paarden worden hard in hun mond o.a

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie