Weer eens wedstrijd met Ivy, slechtste proef ooit!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammiex2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:40

Respect dat je dit deelt. Kunnen de meesten die alleen maar hun perfecte momenten delen op Facebook en bokt wat van leren. En je hebt zelfreflectie waar het de meeste ruiters aan ontbreekt, dat is goed. En je hebt zelfspot waar de meeste stijve fanatieke ruiters nog nooit van gehoord hebben. Lekker door oefenen en mis een touwtje om de hals van je paard doen, KUN je je daaraan vasthouden en heeft je paard geen last van je onrustige handen.

Sammiex2000

Re: Weer eens wedstrijd met Ivy, slechtste proef ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 20:30

Eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom je zou gaan zagen door spanning. door Spanning kun je wel je lichaam vast zetten, en wanneer je je armen vast zet werk je je paard tegen, maar zagen is toch wel echt een hele bewuste beweging lijkt me? Zeggen dat het door de zenuwen komt is ook wel een beetje een manier van jezelf indekken en jezelf tegen kritiek beschermen, ik ben inderdaad ook benieuwd naar een filmpje waarin je gewoon ontspannen rijdt en zelf tevreden over bent. Dat het bitloos niet lukte zegt eigenlijk al genoeg, want als je netjes op je zit stuurt maakt het niet uit wat het paard om zijn hoofd heeft. Mijn pony en ik waren zo op elkaar ingespeeld dat ik haar ook op neckrope kon sturen dus is echt een kwestie van oefenen met je lijf

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie