Weer eens wedstrijd met Ivy, slechtste proef ooit!

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:48

Knap van je dat je dit durft te delen en open staat voor feedback en leerpuntjes! Inzien dat je nog dingen te leren hebt is echt stap 1 in het worden van een betere amazone.

Wat een super braaf paard heb je! Je boft maar met zo'n vergevingsgezind dier waar je alles op mag leren. Dit geluk heb ik ook gehad. Is echt goud waard!

Ik ga mee met bovenstaanders. Het oogt voor mij alsof je tijdens je proef veel te veel bezig was met de hoofdhals houding van je paard. Dit is in de F7 nog helemaal niet zo belangrijk joh! Wat ze wel willen zien is een paard wat op 2 teugels loopt, het bit aanneemt en daarin al wat stelling en buiging wil pakken. En dat mis ik nu. Dat je stelling en buiging nog niet wil lukken kan zeker komen doordat jij erg onrustig bent in je hand. Op alle fragmenten zie ik een aanleuning vanuit jou die voor je paard onmogelijk is om aan te nemen. Dit zou dan ook zeker het eerste zijn waar ik persoonlijk mee aan de slag zou gaan! Niet te druk maken om nageeflijkheid, eerst maar eens contact krijgen!

Vestgard-Briggen x Arin-19 jaar-L1+10
Norvik-Gio x Faun Tor-2 jaar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie