Weer eens wedstrijd met Ivy, slechtste proef ooit!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nele80

Re: Weer eens wedstrijd met Ivy, slechtste proef ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 09:48

TS ik ben net zoals jij een ruiter die alles heeft moeten leren door herhaling herhaling en nog eens herhaling. En dit terwijl andere ruiters soms zaken precies vanzelf kunnen aanleren en/of sommige zaken beter aanvoelen. Ik heb heel lang privéles gevolgd bij een heel goede lesgeefster maar achteraf gezien was zij eigenlijk niet streng genoeg voor mij. Ik deed de oefeningen niet goed, maar ja na een tijdje was ze gewoon dat het bij niet prefect ging, want zo was ik, en we deden maar verder.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je je moet afvragen hoe gemotiveerd je lesgeefster (nog) is om jou zaken aan te leren. Misschien is dit wel zo en heb ik het helemaal verkeerd (en dat ben ik heel blij voor jou).
Heeft jou lesgeefster je proefje gezien of het filmpje? Dat kan ook een goede basis zijn om verder te oefenen. Toen mijn paardje (en ik) nog veel moesten leren, dan reed eerst mijn lesgeefster 15 min en daarna was hij mijn beurt. Daar heb ik veel van geleerd, zo kon ik leren voelen hij mijn paard ontspannen aanvoelt en zo leerde mijn lesgeefster ook mijn paard voelen waardoor ze daar ook rekening mee kon houden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie