En lol met je knol is mijn motto… lekker rond rijden met een glimlach en genieten…
Dit week-end was het voor mij een van volop genieten… zo een week-end dat nog net even leuker was

Leuke dingen gedaan met Lex… En er zijn nog foto’s van gemaakt ook (door PIM Photo's) zodat ik er nog heerlijk van kan nagenieten.

Dit is en blijft natuurlijk Bokt…

Dit zijn plaatjes van een blij ei op haar haar pony paard… niets meer en niets minder.

Zondag hebben Lex en ik een super leuke en leerzame clinic van Demy Kurstjens gereden op stal Westfrisia.
Demy heeft me echt weer verder kunnen helpen met dingen waar we tegen aan lopen, juist door niet te moeilijk te denken.
En hoe leuk is het als er dan ook een fotograaf aanwezig is die altijd hele mooie foto’s maakt.
Foto’s zijn altijd leuk… soms ook confronterend en leerzaam. Maar dat ga ik niet uit de weg… daar ga ik natuurlijk weer mee aan de slag.

Smile....

Concentratie...

Allebei staart in de wind...

Yeah we gaan opzij...

En nog een keer... Heerlijk paardje... laat zijn vrouwtje altijd lachen

Zaterdag zijn we ook nog gestart op een hele leuke wedstrijd in Oude Sluis…. Ook daar waren we weer bofkonten en zijn er foto’s gemaakt door PIM Photo’s…
Kers op de taart een tweede plek en onze laatste puntjes in het L1 binnen gehaald.
Lexie prety in green... wat hadden we heerlijk de ruimte voor het inrijden

Dit is er dan weer zo een... dat ik denk... van wat zit ik hier te doen.. haha of beter gezegd wat sta ik daar te doen

hahah en de ontlading van een blij ei naa twee voor mijn eigen gevoel fijn gereden proeven...

Groetjes uit Den Helder!!!
Lex en Nathalie