Onderlinge wedstrijd

Moderators: RianneH, Neonlight, Lous, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

san4nie

Onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-19 22:29

Afgelopen zaterdag hebben we een onderlinge wedstrijd gehad op stal. Eindelijk weer eens beeldmateriaal van het rijden en eens tijd om het hier te delen.
We hebben nog een hoop om aan te werken. En ik dan vooral aan mezelf. Ik kan best heel veel spanning en stress hebben. Maar een jaar geleden had ik niet gedacht dat ik ooit weer zo rond zou rijden. Totdat deze deze lieve goedzak op mijn pad kwam. Hij is ontzettend braaf en heeft me tot nu toe eigenlijk overal doorheen geholpen. Wel kan mijn spanning bij hem ook spanning geven. Vooral omdat ik dan allemaal rare dingen ga doen met mijn lijf en m’n spieren aanspan. Dit zie je hier ook wel terug in mijn handen en benen, en daardoor niet altijd een mooie stille aanleuning.

We hebben regelmatig les en durven elkaar steeds meer te vertrouwen. Tips zijn zeker welkom, maar ikzelf was zo bang en onzeker. Dat ik hier al best heel blij mee ben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 15:51

Daar mag je ook zeker blij mee zijn, ziet er toch keurig uit? En je hebt het maar mooi gedaan :j . Mijn enige tip, probeer er zelf ook meer van te genieten. Ik herken je struggles want ik rij zelf ook rond met angst op dit moment. Maar wat mij heel erg helpt is de mantra die ik van mijn juf heb geleerd, "ik kan misschien stiekem best een heel klein beetje paardrijden". Top dat je deze stap gezet hebt samen. Er gaan vast nog een hoop mooie momenten volgen.

Hocus Pocus (Cabrio van de Heffinck x Ramiro Z)

Kilian * Chaplin du Keske Z * Cato * we zullen jullie nooit vergeten

Sakura789

Re: Onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 15:59

De plaatjes ziet er goed uit hoor! Als je er maar een goed gevoel aan over kunt houden en dat is wel gelukt denk ik!

Het lijkt erop dat hij je er doorheen sleept, probeer dat te onthouden voor de volgende keer, dat kan zorgen voor minder spanning.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-19 19:20

Bedankt! Dat zijn mooie tips inderdaad.
Het vertrouwen hebben en genieten lukt me al steeds beter. Maar op zo’n extra spannend moment is het lastig. Van tevoren en achteraf is het makkelijker. :D

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 19:44

Ik vind het er ook prima uit zien! Probeer gewoon wat vaker onderlinge wedstrijdjes/oefenwedstrijden te rijden. Maar ik ben precies hetzelfde, ben ook onzeker zeker met wedstrijden dus heb makkelijk praten :+

Glamour Girl de mooiste schimmel <3
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-19 21:10

Dankjewel!
Helaas heb ik zelf nog geen geschikte auto+trailer. Maar hoop over een tijdje zeker te kunnen gaan doen.

Voor een ander is het altijd makkelijker hè.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie