Knappe Kaliber (Governor x Ferro) fotoshoot en kür op muziek

Moderators: RianneH, Lous, Neonlight, balance, Melissa0304

manubres
Erin gesmurft
Erin gesmurft

Re: Knappe Kaliber (Governor x Ferro) fotoshoot en kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:37

Wat een super gaaf paard!! En wat een verschil in 9 maanden, dat betekent absoluut dat je het goed doet. De foto's zijn gaaf, maar het filmpje is nog mooier. Ik heb het niet vaak dat een filmpje foto's overtreft, maar wat beweegt dat paard lekker. En wat braaf!

Enige wat ik je als advies wil geven...zoek een goede zadelmaker. Want je zit niet in balans op dit zadel. Een goed zadel zal jullie nog beter maken!

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita (V. Bachelor) 1996, met pensioen! Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan...je werd slechts 7 jaar. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-19 15:08

manubres schreef:
Wat een super gaaf paard!! En wat een verschil in 9 maanden, dat betekent absoluut dat je het goed doet. De foto's zijn gaaf, maar het filmpje is nog mooier. Ik heb het niet vaak dat een filmpje foto's overtreft, maar wat beweegt dat paard lekker. En wat braaf!

Enige wat ik je als advies wil geven...zoek een goede zadelmaker. Want je zit niet in balans op dit zadel. Een goed zadel zal jullie nog beter maken!

Bedankt, dat is nog eens een heel leuk compliment :o

De rest natuurlijk ook bedankt :D Hij was inderdaad super braaf en waren er zelf ook verbaasd over :')

Kaliber (Governor x Ferro) L2+8
Ozzy (Dettori x Jazz)
[ITP] M’n knapste rooie vriend op de gevoelige plaat

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:34

Pracht paard, hij loopt al lekker :)

Rust zacht lieve Neon en Balu...

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:23

Wauw wat een verschil! Ik herken de opmerkingen wat betreft zit en zadel persoonlijk niet, vind je er keurig op zitten.

Somewhere behind the athlete you've become;
the coaches who pushed you, the people who believed in you, the long hours of schooling, the dirt beneath your nails, the falls you've taken, the ribbons you didn't win, the tears you've cried, the horses you've given your heart to, is the little girl who fell in love with a horse and never looked back.

[ITP] Diva (v. Sandro Hit)

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-20 15:24

_Lot_ schreef:
Wauw wat een verschil! Ik herken de opmerkingen wat betreft zit en zadel persoonlijk niet, vind je er keurig op zitten.

Bedankt :D :D

Kaliber (Governor x Ferro) L2+8
Ozzy (Dettori x Jazz)
[ITP] M’n knapste rooie vriend op de gevoelige plaat

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 01:05

Wat een verschil zeg in 9 maand!. Prachtig paard en super knap dat je al aan zo'n grote wedstrijd hebt meegedaan!