Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, Shanna, khirshanta, EvelijnS, Hanmar, benangelique, Polly

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:24

Haha Moska, je quote gaat nu echt niet goed :P lijkt nou net alsof ik negatief over burnout doe.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A & B O D H I
The more I learn about people, the more I love my animals
https://hamsterscaping.info/

Nayomie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:25

Ugh dat iedereen het constant bewust over eten heeft, mensen voor me neus gaan kanen terwijl ik hier met die kl*te Klean prep zit %)

Once you go fluffy...

Digitale portretten en fotografie in opdracht | https://www.nayo-art.com/ |

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:49

De onvrijwillige controle of de stroom nog op de draad staat.Ja,stroom staat er nog op.Auw.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Ze staat nog sterk in haar schoentje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.[o]

Cynn
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 19:46

Aan mezelf. Ben kledingkast aan t opruimen, weet af en toe gewoon niet goed meer wat ik thuis heb liggen en bij m'n vriend. Ben halverwege, al 2 volle zakken verzameld die gedoneerd kunnen worden ... En ik heb geen zin meer om verder te gaan _O-

Ros Fotografie
Instagram × Website
Bianca (bietjuhh) † 27'03'1992 - 13'09'2012

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 19:48

Aan mijn vriend. :list: _-:(

Right now, we are alive. And in this moment, I swear we are infinite.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 19:56

xDenies schreef:
Haha Moska, je quote gaat nu echt niet goed :P lijkt nou net alsof ik negatief over burnout doe.

Sorry, ik kreeg hem niet meer goed. Maar hopelijk snappen we elkaar wel goed!

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 20:12

Dat m'n vliegtuig vertraging heeft... En dat ik moe ben maar eigenlijk ook nog m'n presentatie voor morgen moet afronden. En dat ik hoofdpijn heb en nog m'n presentatie voor morgen moet afronden.. dat ik te weinig tijd had om nog even wat fatsoenlijk te eten op te pikken op Schiphol en dat de to-go bij de gate alleen saucijzenbroodjes als warm alternatief had ... #firstworldproblems

The only time success comes before work is in the dictionary

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 20:22

Zoveel hoofdpijn en nog moeten leren voor m'n examen voor morgen maar het wil allemaal niet en dikke stress omdat ik bang ben dat ik het morgen allemaal gewoon niet meer weet.

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 21:25

Ianrowan2009 schreef:
Ianrowan2009 schreef:
Aan luizen!! -:(- alweer in de pruimenboom!
Bladluizen, bomenluizen, fruitluizen... hoe die krengen zich ook mogen noemen! Ieder jaar hetzelfde liedje! Geen jaar gaat er voorbij zonder dat die krengen mij en de straat onder spugen. Bahbah!
En dan ga ik nu de cavalerie erbij halen.
De larven van het lieveheersbeestje schijnen de vijand numero uno te zijn ~~}>

Om mijn vervolgens nog eens te irriteren aan de prijs van die larven! Jemig de pemig, €32.- voor 100 larven! :roll: die dingen worden thuis bezorgd over 2a3 dagen.

Mijn moeder heeft de planten en of bomen met luis knoflookwater.
Gewoon knoflook kneuzen en in een emmer water doen min 24 uur laten trekken en dan geven aan de plant, struik of boom.

[o]

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 22:10

Moska schreef:
xDenies schreef:

Sorry, ik kreeg hem niet meer goed. Maar hopelijk snappen we elkaar wel goed!

Absoluut! Oordelen blijft altijd makkelijker voor andere die niet in de situatie staan. En ik blijf er bij dat hoe erg je ook om iemand geeft, het echt volledig begrijpen is gewoon niet mogelijk. En voor ieder is het weer anders.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A & B O D H I
The more I learn about people, the more I love my animals
https://hamsterscaping.info/

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 22:29

Steeph schreef:
Stomme baarmoeder.

En dat ik nu dus echt lig te creperen in bed en er niks bij kan hebben, zelfs niet mijn vriend die zegt dat het wel goed komt. Ja grapjas, maar volgende maand is het weer feest hoor! Ik wil gewoon chocolade en een jank film. Maar ook dat iedereen oprot en slapen. :\

Schoentjes, kerstmutsen en cadeautjes!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 22:53

Steeph schreef:
Steeph schreef:
Stomme baarmoeder.

En dat ik nu dus echt lig te creperen in bed en er niks bij kan hebben, zelfs niet mijn vriend die zegt dat het wel goed komt. Ja grapjas, maar volgende maand is het weer feest hoor! Ik wil gewoon chocolade en een jank film. Maar ook dat iedereen oprot en slapen. :

Aahh das klote. Chocolade helpt meestal op de 1 of andere manier.
Ik moet zeggen dat deze x mn baarmoeder ook meer irriteerd dan normaal

oh no, my dreamprins fell off his horse again

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 23:27

Ianrowan2009 schreef:
Aan luizen!! -:(- alweer in de pruimenboom!
Bladluizen, bomenluizen, fruitluizen... hoe die krengen zich ook mogen noemen! Ieder jaar hetzelfde liedje! Geen jaar gaat er voorbij zonder dat die krengen mij en de straat onder spugen. Bahbah!
En dan ga ik nu de cavalerie erbij halen.
De larven van het lieveheersbeestje schijnen de vijand numero uno te zijn ~~}>

Daarom heb ik lieveheersbeestjes bloemen mengsel gestrooid. <3

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 (sinds 29-10-2000 eigenaar) - 17-05-2019 En onderweg naar een nieuwe baan en uitdaging.
Howrse = Sunhild / HPS = Sunhild / HR = Sunhild / MH = Sunhild / Equiverse = Sunhild (niet-actief) / Equiny = Sunhild / HR = Sunhild

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 00:07

Ik erger me vandaag aan het feit dat ik geen vrij kan krijgen voor een avonddienst eind deze maand.
Belangrijk om mee te nemen is dat
A) deze dienst is niet mijn vaste dienst, maar heb ik ongevraagd extra toegewezen gekregen
B) ik werk op uitzendbasis
C) ik had al wat anders gepland staan op deze dag wat ik begin dit jaar al gepland had. -:(-

Kan nu natuurlijk nooit meer iemand vinden om mijn dienst over te nemen

Horonae• M1 + 3
Volg Horonae op instagram, klik hier!

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 00:08

Is hier gelukt met de mieren bestrijden(die beschermende de luizen en jagen lieveheersbeestjes weg ), erna nog wat knoflook getrokken en over de rozen gegooid en ondertussen 95% van de luis weg is even wachten tot de rest de koffers pakt . Maar enorm frustrerend :=

Ik erger mij aan de warmte die op de bovenverdieping hangt , beneden os het koud maar boven >< . Had liever het andersom

Ssstt

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 00:09

Dat ik me de gehele dag goed voel, energiek, happy en weet ik het. Ik ga naar bed en meteen merk ik gewoon dat ik angstig word. Misselijk, trillerig en gewoon bang om te gan slapen. Wat is dit man.. En mijn hoofd maakt er natuurlijj heerlijk gebruik van om me weer bang te maken voor alle dodelijke ziekten die bestaan. Rot op brein, lichaam.. Alles.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 06:05

Aan alles... kan de tijd aub gewoon 6 maanden vooruit spoelen |(
Niet perse ergeren maar alles gaat mis, echt ALLES #)

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 06:47

Aan dat ik geen vrij krijg voor 29 mei, heb t dik een maand van te voren aangevraagd & daardoor kan ik dus niet al vroeg in de rij gaan staan bij Marco Borsato z'n concert, maar wordt t überhaupt haasten om optijd te zijn

Aan dat ik de hele herfst/winter amper verkouden ben geweest & wie hoest er nu het mooier weer wordt als een zeehond? Juist ik

Frida, Kylianne, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, All of me loves all of you

Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Anthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 07:32

Jessica_1998 schreef:
Aan dat ik geen vrij krijg voor 29 mei, heb t dik een maand van te voren aangevraagd & daardoor kan ik dus niet al vroeg in de rij gaan staan bij Marco Borsato z'n concert, maar wordt t überhaupt haasten om optijd te zijn

Aan dat ik de hele herfst/winter amper verkouden ben geweest & wie hoest er nu het mooier weer wordt als een zeehond? Juist ik

PB Marco Borsato anders even, misschien valt er iets te regelen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 08:11

Dat ik sinds gisteren alleen nog maar op de wc zit en ik zondag een belangrijk evenement heb.

San_ner

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 08:27

Mo_86 schreef:
Dat ik door ben naar de tweede ronde voor een superleuke baan maar ik alleen maar kan denken: “neem mij niet aan, ik ben niet geschikt!” Stomme faalangst _-:(

Herkenbaar, heel veel succes!

Aan dat het mijn pony toch niet lukt om het gras goed te eten wat ze nu hebben.(Hij heeft geen snijtanden meer) Vind het zo zielig, want hij wil het zo graag. Hij krijgt nu gewoon hooi natuurlijk, maar toch. :(

Vicktor V
Wagenvoort's Pablo

Jolien87
Kerst-haak-ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 08:44

Dat "iemand" hier in huis zich te beroerd voelt om zijn vuile vaat in de vaatwasser te zetten.
Pannen worden ook niet afgewassen, die kan je prima een paar dagen laten staan op het fornuis of in de gootsteen. Nog even en het loopt zelf de vaatwasser in.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 09:10

Aan dat ik Riverdale wil kijken op Netflix maar ziggo weer eens besluit om er mee te stoppen |( ik heb een hoofd vol zorgen, kan pas om 2 bellen voor m'n uitslag van m'n bloedonderzoek, ik heb dit nodig ziggo... Echt serieus |o

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:01

Dat ik eraan herinnerend ben waarom ik nooit met het openbaar vervoer ga. Een hoestende Chinees voor me die de moeite niet neemt om haar hand voor haar mond te houden, en de jongen achter me smekt zo verschrikkelijk luid..

The sky is the limit*

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:23

Dat sommige mensen zo overdreven zijn met leestekens. Niet één punt achter een zin, nee altijd minstens 3. Hetzelfde met vraagtekens en uitroeptekens.