Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 10:57

nou marktplaats heeft me veranderd in een stalker.

Ik heb een pony gezien, maar helaas lukt het me maar niet om de persoon te bereiken.
Ik heb gebeld, toen kreeg ik helaas te horen dat er op dat moment kijkers voor waren of ik met een uur terug wilde bellen. Twee uur later (pas) terug gebeld, geen gehoor.
En nog zeker een keer of 4 terug gebeld, op een gegeven moment voice mail ingesproken, maar helaas...ik wordt niet terug gebeld.
Ik heb ook 3 berichtjes gestuurd via marktplaats, dat ik graag bij de pony wil komen kijken, maar ook daar wordt wel gelezen maar niet op gereageerd.
Tja...de advertentie is er nog steeds, staat niet op gereserveerd, zo juist voor de laatste keer gebeld. Nu laat ik het maar... Het moet maar zo zijn, dat dit niet de pony is die ik zoek. Vind het zelfs beetje asociaal, van mij kant dat ik ze zo stalk, en van hun kant dat ze geen reactie geven.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 12:05

Isapaardje schreef:
Ineens was de pony die ik in de kijk had veranderd in een hele andere pony, maar wel met dezelfde tekst.
Later hoorde ik dat veel handelaren dat zo doen. Dan hoeven ze niet opnieuw te betalen als ze weer een pony aanbieden, maar blijft dezelfde advertentie staan, alleen met andere foto.

de hele advertentie is nog krek het zelfde, zowel tekst als foto.

Ik vermoed inderdaad wel dat het een handelaar is, daar deze nog een andere advertentie heeft met een andere pony.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:05

bridgetF schreef:
nou marktplaats heeft me veranderd in een stalker.

Ik heb een pony gezien, maar helaas lukt het me maar niet om de persoon te bereiken.
Ik heb gebeld, toen kreeg ik helaas te horen dat er op dat moment kijkers voor waren of ik met een uur terug wilde bellen. Twee uur later (pas) terug gebeld, geen gehoor.
En nog zeker een keer of 4 terug gebeld, op een gegeven moment voice mail ingesproken, maar helaas...ik wordt niet terug gebeld.
Ik heb ook 3 berichtjes gestuurd via marktplaats, dat ik graag bij de pony wil komen kijken, maar ook daar wordt wel gelezen maar niet op gereageerd.
Tja...de advertentie is er nog steeds, staat niet op gereserveerd, zo juist voor de laatste keer gebeld. Nu laat ik het maar... Het moet maar zo zijn, dat dit niet de pony is die ik zoek. Vind het zelfs beetje asociaal, van mij kant dat ik ze zo stalk, en van hun kant dat ze geen reactie geven.

Inmiddels staat de advertentie al een paar dagen op gereserveerd en tot mijn verbazing zie ik gisteren een andere advertentie, andere naam en plaats (50 km verder) met de zelfde pony. Hier en daar zelfde foto's, iets wat bewerkte foto's en wat andere foto's. Nu denk ik: hoe kan dat nu? Is de pony dan verkocht en bevalt niet of toch dezelfde verkoper met ander profiel, maar waarom? De advertentie was meer dan 250 keer bewaard en ik had gemaild en gebeld met serieuze interesse. Vreemd.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:22

even een gedoe over een marktplaats en dan eigenlijk over de verzending met postnl.
Ik ben in afwachting van een pakket, dat waarschijnlijk niet meer gaat komen. Er is een pakket van iemand anders hier terecht gekomen, andere afmetingen en gewicht dan genoemd in verzending. Het gekke is wel dat er twee verzendlabels op zitten, 1 van mij en 1 van een onbekende aan de andere kant die bij het pakket hoort. Het label dat dus bij mijn pakket zou moeten horen is zo netjes en recht op dit pakket terecht gekomen, dat het er op lijkt dat dit moedwillig is gedaan. Mijn pakket is dus nu kwijt en het is maar de vraag of postnl het gaat vinden, omdat er dus geen adreslabel van mij meer op zit. En een vergoeding, daar kan ik kennelijk naar fluiten, want zo verwijzen zij naar de algemene voorwaarden, ik had het maar verzekerd moeten verzenden. Vind het maar raar allemaal, het is zo overduidelijk dat bij postnl het adreslabel is overgeplaatst. ik ben benieuwd of ze het pakket nog terug vinden, maar heb er geen best gevoel over.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie