Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
Isapaardje schreef:Ineens was de pony die ik in de kijk had veranderd in een hele andere pony, maar wel met dezelfde tekst.
Later hoorde ik dat veel handelaren dat zo doen. Dan hoeven ze niet opnieuw te betalen als ze weer een pony aanbieden, maar blijft dezelfde advertentie staan, alleen met andere foto.
bridgetF schreef:nou marktplaats heeft me veranderd in een stalker.
Ik heb een pony gezien, maar helaas lukt het me maar niet om de persoon te bereiken.
Ik heb gebeld, toen kreeg ik helaas te horen dat er op dat moment kijkers voor waren of ik met een uur terug wilde bellen. Twee uur later (pas) terug gebeld, geen gehoor.
En nog zeker een keer of 4 terug gebeld, op een gegeven moment voice mail ingesproken, maar helaas...ik wordt niet terug gebeld.
Ik heb ook 3 berichtjes gestuurd via marktplaats, dat ik graag bij de pony wil komen kijken, maar ook daar wordt wel gelezen maar niet op gereageerd.
Tja...de advertentie is er nog steeds, staat niet op gereserveerd, zo juist voor de laatste keer gebeld. Nu laat ik het maar... Het moet maar zo zijn, dat dit niet de pony is die ik zoek. Vind het zelfs beetje asociaal, van mij kant dat ik ze zo stalk, en van hun kant dat ze geen reactie geven.
Poekkie schreef:Vraagje...
Ik heb een advertentie gezien op tweedehands (het vlaamse equivalent van marktplaats) waarbij iemand raskatten zonder fokbeperking aanbiedt voor een belachelijke prijs. Persoon beweert wel met alles in orde te zijn qua herkenningen en testen. Maar voor die prijs kan dat gewoon bijna niet. Het gaat hier om 400 euro voor katten die gesteriliseerd +/- 1000 euro en zonder fokbeperking +/- 1800 euro waard zijn.
Vanzelfsprekend hebben wij dus geen kat bij deze fokker vandaan, ik vind het nogal 'louche' ook al komen de berichten van deze persoon normaal over. Zouden jullie zo iets rapporteren bij marktplaats als zijnde (sterk vermoeden van) broodfok of zo laten?
fohadie schreef:bridgetF schreef:Grrr, afgelopen zaterdag zou er een klein pakketje komen met DHL.
We waren niet thuis, maar volgens site zou het door brievenbus passen.
Er staat nu dat het rond half vier is bezorgd, maar we komen thuis, geen pakketje. Niet bij de buren, niet op de deurmat, niet op de straten naast ons met zelfde nummer, niet ik de klikoos.
De mp verkoper gaat gelukkig morgen contact op nemen met DHL, maar ik denk echt aan het kortste eind te trekken. Ik heb geen poot om op te staan, er staat geleverd en ik heb het niet.
Ik ga morgen als een hyena de dhl in de gaten houden als hij onze straat in rijd.
Het was geen mega bedrag, maar vind het niet leuk en voel me beetje bestolen. Ik kan het niet aardiger zeggen. Vind echt raar dit.
Oh, dit heb ik ook eens gehad. Ik was gewoon thuis en er was niet aangebeld. Wel een mail dat het was bezorgd maar niemand wist waar. Bleek het zo druk te zijn bij DHL dat het gewoon op het depot lag en werd een week (!) Later bezorgd. Zonder melding. Dus ik zou het nog een afwachten.
Merexa schreef:Weer een fijne ervaring rijker. Prima hok voor maar 30,-€ en hij was erg behulpzaam! Nu was ik een beetje de 'rare'. Ik kon niet keren op zijn erf en hij had een oprit van een paar honderd meter wat ik ook niet even met een trailer achteruit kon rijden, dus toen de trailer afgekoppeld, de auto even opzij gezet, trailer gekeerd, auto er voor en de trailer weer aangekoppeld, hok er in en betaald.
Gebruikers op dit forum: Knudd, PetalBot en 14 bezoekers