Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
smit_ilse schreef:Saul schreef:Wat gaat het nieuwe topic hard! Dat zegt een hoop over marktplaats
Had gister ook wel een leuke.
Iemand had ergens interesse in, mee akkoord gekomen. Krijg ik, het geld staat op uw rekening!
Euh hoe kan dat? Heb nog niets verstuurd aan gegevens?![]()
Ja zegt ze ik heb al eens eerder iets bij je gekocht dus had je gegevens nog. mop
Haha super grappig!
Haha geweldig! Ik zag gister een mp advertentie van de schuin overburen van ons. Vraag of ze betere foto's had en dat ze die ook mocht appen. Erbij gezet ook wie we waren. Krijg ik netjes bericht terug incl nieuwe foto's. Maken afspraak erover dat ik dan volgende week kon ophalen en ze dan tegen die tijd haar adres pas door zou geven waarop ik dacht huh. Dus stuur netjes terug dat ik het huis wel wist te vinden aangezien partner er ook nog gestraat had en we buren zijn. Haha bleek ze nooit mijn 1e bericht goed gelezen te hebben.
Ineke2 schreef:Iemand zoekt voor 15 euro een waterdichte deken. Ehm juist ja... nou succes.
Zal vast te vinden zijn met heel goed zoeken.
Ineke2 schreef:Als ze schoon en netjes zonder beschadigingen en gevoerd ( dus meer dan nul gram) zijn ja, anders niet.
Anna79 schreef:Tellen grappige verkopen ook? Ik heb pas het dekje dat mijn hond als pup aanhad verkocht aan iemand die het voor haar dwerggeitje wilde gebruiken![]()
Ik krijg nog een foto
Shanna schreef:Ik heb nu iets op het oog, maar die persoon reageert super traag.. Ik check 100 x die berichten, pas na 2 dagen zijn de vinkjes groen, en dan nog geen reactie.. En ik wil het erg graag hebben, het is in het zelfde dorp als waar ik woon. Ik heb dus maar om een telefoonnummer gevraagd, mijn nummer daarbij gegeven, en aangegeven dat ik in het zelfde dorp woon dus snel kan (en wil) komen. Wederom gelezen, geen reactie..
Dus nu loop ik mezelf helemaal op te vreten. Zo erg zelfs dat ik er slecht van slaap. Frustrerend!!
DeBuurvrouw schreef:Waarom? Stel dat je wel in haar buurt moest zijn dan had het misschien wel gekund. Ze dwingt het je niet op ze vraagt het alleen maar.
Sky_As schreef:pillow schreef:Ik heb dik 2 weken geleden 2 cavia's gekocht.
Zij: vanaf volgende week dinsdag na 22.00 uur en de dagen daarna kunt u ze halen.
Ik: waarom dan pas ze zijn oud genoeg.
Zij; ik ga een week op vakantie.
Ik: is goed ik neem wel contact op.
De dinsdag om 9,00 uur. Zij: heeft u nog belang bij de caafjes.
Ik: Ja maar dat kon pas na vanavond.
Volgende dag Zij: door familie omstandigheden kan het deze week niet.
Ik: oke ik hoor het wel.
Vandaag Zij: Heeft u nog cavia's nodig?
Ik: wat is dat nou voor vraag ik heb ze toch besproken.
Hier krijg ik dus een sik van en ben benieuwd of ik ze nog krijg.
Ik zou terugsturen dat als het nog lang duurt het niet meer hoeft en dat je dan met kerst wel gewoon konijn eet
Als de handel zo moeilijk moet dan hoeft het toch gewoon niet meer. ...
NoTwixLeft schreef:Merexa schreef:Bah.. Ik kwam een leuk paardenvrachtwagentje tegen. Een oudje, maar voor een prima prijsje en hij ziet er netjes uit. Volgens de verkoper heeft hij een geldige APK. Toch maar wel even een kentekencheck gedaan en het blijkt dat de APK volgens 3 verschillende sites al verlopen is in 2002![]()
Als dit op de rdw site ook staat, heeft die idd geen apk. Dat wordt volgens mij op de seconde up-to-date gehouden als er een keuring wordt ingevoerd
Ineke2 schreef:Ik heb 3 sterren gekregen met “ product zoals omschreven “ als commentaar.
Waarom dan maar 3 sterren![]()
Ik heb een redelijk nieuw account, dus hoef voor hackers nog niet echt bang te zijn.
Niqui schreef:Ze heeft de deken toch opgehaald en kunnnen bekijken? Dan had ze de reparatie moeten zien voordat ze hem meenam.
Gebruikers op dit forum: Avelienvd, cariena1973, f_pepper, FemkeRoosje, flash40, Flying_Angel, idje, Ilayla, Jara, Jessy_luna, liesjeee, Linda1997, Mallow, Milando, moeshie, Nathalie18x, nienmoon, Prairy, sabje23, Sneeuwmaan, Sterrendief en 76 bezoekers