Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:26

Haha sommige verhalen ook :')

Maar sommige mensen zijn echt aso...

Een x aantal maanden had ik mijn auto (Ford Focus) te koop gezet. Nou binnen enkele dagen een afspraak met een meid gemaakt om te kijken. Dus auto op "gereserveerd" gezet.

Gaat een of andere kerel mij helemaal volspammen dat hij dezelfde dag die auto nog ophalen wilde voor een x bedrag.

Euhm nee meneer; ik heb al een afspraak staan en die gaat voor. Ik wil u wel op reserve zetten mocht de koop niet doorgaan.

Nou dat moest uiteindelijk danmaar (ondertussen wel door blijven spammen, heb maar niet meer gereageerd)

Wantja afspraak is afspraak en de auto onder de neus van die meid doorverkopen is ook zo gemeen. En zo wil ik niet zijn :)

Nou die meid is met haar vriend langsgeweest en heeft mijn auto meegenomen. Ze was heel blij dat ik hem niet had weggedaan naar die man (had het haar verteld tijdens de proefrit).

Enkele dagen later kreeg ik nog een leuk berichtje van haar dat ze zo blij is met de auto en hoe fijn hij rijdt :D

Ging allemaal heel snel. Ik had mijn zinnen gezet op een andere (grotere) auto, welke ik kon overnemen van mijn pake (welke helaas nu overleden is). Maar dan moest de Focus eerst weg. Plus een week later zou ik met mijn vriend op vakantie gaan.

Nou wij konden mooi op vakantie in mijn nieuwe auto :D

Lytse Feike
♫ ♪ You are the song of my heart ♪ ♫
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:47

Alja schreef:
Iets verkocht en diegene wil het morgen om 8,30 komen halen.
Vind het een iets onnozele tijd voor een zaterdagochtend en dan zit je er klaar voor en dan komen ze nooit :+

Of pas aan het einde komen.

Niet MP maar Swiss Sense.

Mijn vriend en ik hadden een boxspring besteld bij hun. Moest op maat gemaakt worden (2.00x2.20) omdat mijn vriend goed lang is, dus 3 maanden wachten.

Uiteindelijk zouden ze het bed brengen, tussen half 8 en 12uur 's ochtends... vriendlief en ik al om 6 uur op, wantja oude bedden moesten uit de slaapkamer en de slaapkamer moest schoon en leeg.

En natuurlijk komen ze aan het einde van de tijd pas, hele ochtend autotje de straat in gekeken haha :))

Maar ons bed is super <3
Afbeelding

Over puppys e.d. kopen op MP, als je geen goed gevoel hebt inderdaad niet doen... sowieso is het wel heel netjes van je dat je eerlijk afgezegd hebt, i.p.v. gewoon niet komen.

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 09:53

Ineke2 schreef:
darkchrystal schreef:
Sorry ja, dat bedoelde ik inderdaad.
Was me nooit opgevallen maar als het zeker weten wel op m’n rekening komt durf ik vandaag wel te verzenden.

Ooo nee dan niet, maar je krijgt dan in je berichtenscherm te zien als er betaald is en dan stuur ik het wel op.

Ik wacht sowieso ook altijd totdat ik het geld heb... ik had een tijd geleden een hoofdstel te koop staan... een meid wilde hem kopen dus zou het geld overmaken. Ze stuurde mij de melding dat ze het overgemaakt had en of ik het hoofdstel op wilde sturen. Nou na een week nog geen geld op mijn rekening. Ik heb haar toen een berichtje gestuurd of ze zeker wist dat het betaald was, maar je raad het al; geen reactie terug :+

Heb het hoofdstel uiteindelijk aan een stalgenootje gegeven, omdat die van haar kapot ging op buitenrit.

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 14:43

Ik heb mijn vorige 2persoonsbed te koop staan.

Nu 2x een reactie ontvangen...

Waar ik dat beddengoed gekocht had :+
Tsja, wat ik daarvan moet vinden... ene kant beantwoord ik dat wel gewoon, maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van... val me niet lastig met zulke vragen :+

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:29

Relaxed schreef:
Haha nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar het beddengoed :')

U roept, wij draaien :+

Afbeelding

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:32

Tica_81 schreef:
Oh, waar heb je die gekocht? :+ ;)

Zeeman :') :))

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:39

xJitskee schreef:
Even een FAQ in je advertentie zetten _O-

Zou je bijna zeggen indd :))

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:48

Matheno schreef:
Oh echt? Wanneer precies? Mega gaaf!
Zie het op de website niet staan, weet iemand of ze die nog in de winkel hebben?

Is toch al wel 2 jaar geleden :o

De man in kwestie vroeg me net of hij het dekbedovertrek ook mocht kopen...

Sorry... die ligt nog bij mn ex :)) wilde ik niet meer in slapen, dus niet meegenomen :x

Bed staat ook om die reden te koop... maar omdat die mij toen heel wat eurotjes gekost had heb ik die wel meegenomen om te verkopen :o nooit meer in geslapen sindsdien :))

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nientsje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:53

Dat is zuur Petra... hopelijk komt de persoon nog opdagen...

Lytse Feike
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie