Relaxed schreef:Wat is een enfalop?
Ik snap de verkoopster wel, zij wil hem gewoon als pakketje versturen, ik zou ook geen zin in gedoe met een envelop. Jij komt vervolgens vrij pusherig over..
Enfalop is mijn dyslexie, ik kreeg er ook al een rood stippellijntje onder maar “geen vervanging gevonden” als ik autocorrect wilde gebruiken voor de goede spelling.
Mijn excuses als je door de verkeerde spelling niet begreep wat ik bedoel en thanks voor de goede spelling!
Trouwens, dat zij het gewoon als standaard pakket wil versturen is niet gezegd.
Gini schreef:Daphara schreef:
Punt is dat ze niet zei dat het niet past, alleen dat Post NL dit niet als brievenbus pakket accepteert en wanneer ik ernaar vraag “is die zo dik dan?” Zij meteen na de info over brievenbus pakketten al aangeeft de toon niet fijn te vinden.
38 x 26,5 x 3,2 cm die toegestaan is, is flink hoor.
Vouw het op met kartonnetje er onder, stop het in een plastic tas, pers de lucht er uit en doe er wat ducktape er stevig omheen, dan heb je niet eens een enfalop nodig.
Ik heb echt al zoveel op die manier verstuurd, zelfs winterjassen.
Mocht ik grote enfaloppen op mijn werk ontvangen, dan hergebruik ik die altijd.
Misschien ben ik gewoon te praktisch of “te zuinig” vind het onzin om ruim drie euro meer te betalen of te vragen (als ik iets verkoop) als dat niet nodig is.
Je vraagt iets, zij antwoordt, jij aanvaardt het antwoord niet en komt met screenshots om jouw punt te willen bewijzen. Dan mag zij aangeven dat niet zo leuk te vinden. Jassen zou ik ook echt niet in een envelopje zitten proppen btw. Pakketpost is steviger.
Oké, ik ben misschien dan gewoon te letterlijk, zij zegt dat Post NL het niet accepteert, dus daar reageer ik letterlijk op, omdat ik uit ervaring weet dat ze het wel accepteren.
Als ze had gezegd dat ze het niet in een brievenbuspakket kan of wil versturen, was het voor mij anders geweest en had ik geen info verstuurd over pakketpost.
Ik heb de mogelijkheid van kleding via brievenbuspakket versturen ook geleerd van iemand op MP en vind het sinds dien super handig om het zo te doen, want niemand hoeft ervoor thuis te blijven en de kosten zijn bijna de helft minder.
Maar goed, zo zie je maar weer dat het voor iedereen anders over komt, ik lees vaak letterlijk wat iemand schrijft en niet wat er tussen de regels gezegd wordt. Ik denk dat deze verkoper iets meer tussen de regels gelezen heeft en daardoor het misverstand is ontstaan.
BiBiQ schreef:Ik vind je netjes reageren hoor. Ik zou zulke tips juist wel fijn vinden.
Bedankt! Het was inderdaad hulpvaardig bedoeld.