Stel je vragen over het OV!!!

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pepperrr
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 00:33

purny schreef:
Waarom is het ov zo godvergeten duur? Ik bedoel ze willen iedereen stimuleren om de auto te laten staan en daarvoor het ov te nemen maar het is gewoon niet meer leuk. Een autootje is goedkoper volgend jaar

Nou, dit dus...

Ze hebben hier echt een rotstreek uitgehaald. Ik werk in Veghel, en er rijdt sinds kort nog maar 1x in de 3 kwartier een bus naar Oss. Oftewel, als ik klaar ben mis ik 9/10 keer de bus omdat ie te vroeg vertrokken is, en moet ik dus 3 kwartier staan wachten op de volgende. Die vervolgens ook nog binnendoor rijdt en dus veel langer duurt als de andere. Alles rijdt nu maar tot Uden, en de vele mensen die verder moeten naar Nistelrode, Heesch en Oss hebben dus maar lekker pech. Oh, en dan wel de prijs omhoog gooien. Nee ik ben echt helemaal klaar met het OV. Betaal me scheel voor een reis van 30km per dag. Ik koop lekker een scooter, veeel goedkoper.

If you can't stand the heat then stay away!

Pepperrr
Lid Nieuwsredactie

Re: Stel je vragen over het OV!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 01:14

Omdat niet iedereen zomaar het budget heeft om een auto aan te schaffen. Veel mensen mogen niet autorijden wegens medicatie/gezondheid/mentale klachten. Er zijn mensen die niet durven auto te rijden. Of mensen die nog te jong zijn. Mensen die hun rijbewijs niet kunnen halen. Genoeg redenen. Even een rijbewijs halen en een auto kopen klinkt simpel, maar als je het geld er niet voor hebt (je moet wel in één keer duizenden euros neerleggen he, OV gaat gespreid en kun je niet sparen door dan maar even een paar maanden niet te werken oid) of het om andere redenen niet lukt dan heb je weinig keuze..

Pepperrr
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 10:39

Vjestagirl schreef:
Amy223 schreef:
Toiletten leeg? :o?
Alles valt toch op het spoor of was dat alleen vroegah?

Dat was vroegah. Tegenwoordig heeft iedere trein een tank waarin alles opgevangen wordt.

Heb echt medelijden met de mensen die die leeg moeten halen. Heb ooit gezien hoe dat gaat, wel met een grote slang die het eruit zuigt, maar toch. Die stank zal niet te harden zijn :r

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie