[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:54

Laurora schreef:
Gister sinterklaas gevierd met neefje, zwager en schoonouders, oftewel: kijken hoe neefje (3,5) een bult met cadeautjes krijgt, met gore handjes in de bak met pepernoten zit te graven, van elk chocolaatje 1 hapje neemt en de rest terug legt, en dat de rest van de aanwezigen dan om de tien seconden roepen hoe schattig hij wel niet is en non stop foto's en filmpjes zit te maken die ze mij dan vervolgens ook doorsturen, alsof ik het niet net zelf heb kunnen zien :roll:
En dat mijn schoonvader dan als klap op de vuurpijl voor de 1000e keer begint over mijn "toekomstige kinderen" >;)

Ik doe echt mijn stinkende best om aardig en gezellig te doen enzo, maar mán wat ben ik blij dat deze onzin maar 1x per jaar plaatsvind.
ik eet nooit iets als er kinderen lopen of de eerste ronde als ze niet hebben meegeholpen in de keuken. Ook omdat ze inderdaad iets terug leggen. Hoewel een deel van de ouders dat snel afleren.

Mijn eerste kinderfeestje blaaste dat kind de kaarsen uit.. nou het was echt geen blazen... Meer soort van niezen

Ik heb geen taart genomen en de kinder feesten erna ook niet.

Ik drink ook altijd van te voren veel.. kinderen gooien altijd speelgoed in een glas of graaien erin.zelden dat het niet gebeurd.

The end

Laurora

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:02

Ik heb maar weer braaf mn mond gehouden en gedaan alsof mn neus bloedde, ik weet namelijk dat het totaal geen zin heeft om er tegenin te gaan, dan krijgt hij het toch wel voor elkaar om het op een nóg rotterige manier te zeggen.
Altough, ik weet nu al dat ik op een dag uit mn slof zal schieten om eenzelfde opmerking {:)-:(

Ik hou gelukkig sowieso niet zo van zoetigheid, dus het heeft me geen moeite gekost om van de pepernoten en chocolade af te blijven :D

Mn neefje was verder best braaf hoor, geen gegil en gezeur, en hij was ook heel erg blij met zijn cadeautjes en ruimde ze nadien nog netjes op ook.

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:10

Laurora: Dat van die chocola vind ik toch echt een stuk opvoeding. No way dat Esmé van elk stukje een hap gaat nemen om dan terug te leggen. Wat je neemt dat eet je.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:22

Oh dat vind ik ook echt heel vies. Sowieso dat geklieder met eten.
Nee, ik vind het niet grappig of schattig dat je kind van voor tot achter de oren in de spaghetti zitten. Dat is gewoon ranzig!

Syb ZZ-Zwaar+6!
Lyr topper in de dop
#FriezenGek 27#

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:32

Bah nee ik kan er ook absoluut niet tegen als het hele gezicht en de handen helemaal onder het kwijl en eten zit... en ik vind het al helemaal niét schattig :r

Rattle the stars

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:44

Ah dat deed mijn moeder ook.. vriend zei meteen na zo’n avond is de kans zelfs kleiner dan nihil. Na een avond met 2 krijsende kinderen zijn mijn eierstokken volgens mij spontaan verhuisd :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:42

Oh my god ja de dochter van een vriendin kwam een keer aan met haar hele handen en smoel onder de chocola en die handen gingen zooo mijn kant op.... Ik was echt in staat geweest om haar een duw te geven. Met mijn voet. Gelukkig greep moeders in. Scheelde 20 cm ofzo := En dat kind was toen 5-6 ofzo! Dan doe je het er gewoon om

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

watchthesky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:51

Die had als het raak was geweest ook mooi een schop ver bij mij vandaan gehad, dat soort gedrag pik ik echt niet.

[o]

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:58

Compleet off topic, maar waarom hebben jullie cadeautjes onder je naam staan? :P

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:00

Denk voor de adventskalender

Joolien
Stormjager

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:01

Dat was het kadotje van de boktSint dit jaar :P

Stormchasen, jagen op onweersstormen en ander extreem weer in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk.
Happystormchaser

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:42

Oh my, ik ging in de lunchpauze vandaag mee naar de kantine.
Normaal loop ik een rondje. Maar ik vond het weer niet zo lekker....
Pfff verkeerde dag uitgekozen. Nu moest ik de sinterklaas kinderverhalen horen ....
Kinderen die niet kunnen slapen van spanning bla bla... Dus ik zo.. makkelijk op te lossen toch, vertel je gewoon de waarheid dat sinterklaas niet bestaat...
Toen werd ik gek aangekeken haha

darkchrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 12:46

Hahahahah geweldig

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:50

Ja kom we de pil is slecht te verkrijgen dus we gaan maar met zen alle massaal baby's maken.. :brr:

Ik heb vandeweek weer voor 6 maanden ingeslagen gelukkig is die van mij wel vrij makkelijk aan te komen

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:52

Oh die laatste plaatjes zijn zo smerig met dat kots en snot.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:54

Ik heb nog wel een voorraad de pil ik ben zelf nu aan de prikpil dus slik ze niet meer :')

27 mei <3

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:06

Ik snap sowieso al niet dat ze dit probleem niet gewoon opgelost krijgen...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:20

Afbeelding :=

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

love_western

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:22

Hier de pil niet meer verkrijgbaar.

Vind het maar niks met alleen condoom :+

[o] [o] [o]

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:09

Dan ben ik toch ontzettend goed bezig als ik vraag om een sterilisatie? Want dan hoef ik immers geen pil meer te gebruiken en dat scheelt toch weer 1 afnemer van de pil.
Maar nee... over sterilisatie doen ze nog altijd moeilijk... -O-

kerstmuts :j Nu met aanklikbaar onderschrift:
Fjord. Feel the difference!

idinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:31

Maar sterilisatie staat bij mij niet direct aan geen pil meer. Ik wil dat bloedbad ook gewoon niet. Dus dan moeten ze ook direct mn baarmoederwand beetje verschroeien en hopen dat het effect heeft. Anders wil ik nadien alsnog de pil.

Over sterilisatie gesproken. Binnenkort maar eens voor januari afspraak plannen met HA om het daarover te hebben. Zien hoe die erover denkt. En anders ga ik een andere HA shoppen. Mijn lijf..

[o]

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:32

Ja, dat is ook nog zo een punt. Tante van mij was 37 en ze wouden haar niet steriliseren (had al 3 kinderen ondertussen!) Ja hoor, half jaar later door de pil zwanger. Ik kan jou zeggen dat die gynaecoloog daar een uitbrander heeft gehad, pfieuw. Ik snap echt niet dat dat zo beladen blijft en een gynaecoloog echt kan kiezen om het niet te doen. Het is toch jou lijf? Wie zijn zij om te kunnen beslissen of je wel oud genoeg bent?

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:35

idinn schreef:
Maar sterilisatie staat bij mij niet direct aan geen pil meer. Ik wil dat bloedbad ook gewoon niet. Dus dan moeten ze ook direct mn baarmoederwand beetje verschroeien en hopen dat het effect heeft. Anders wil ik nadien alsnog de pil.

Over sterilisatie gesproken. Binnenkort maar eens voor januari afspraak plannen met HA om het daarover te hebben. Zien hoe die erover denkt. En anders ga ik een andere HA shoppen. Mijn lijf..

Mirena spiraal, kan het je echt aanbevelen. Inbrengen is een hel (maar kan je ook onder narcose laten doen), maar ik heb al 15 jaar geen bloedbad gehad...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:42

DeMolenhoek schreef:
Ja, dat is ook nog zo een punt. Tante van mij was 37 en ze wouden haar niet steriliseren (had al 3 kinderen ondertussen!) Ja hoor, half jaar later door de pil zwanger. Ik kan jou zeggen dat die gynaecoloog daar een uitbrander heeft gehad, pfieuw. Ik snap echt niet dat dat zo beladen blijft en een gynaecoloog echt kan kiezen om het niet te doen. Het is toch jou lijf? Wie zijn zij om te kunnen beslissen of je wel oud genoeg bent?

Tja, diezelfde discussie heb je ook als het gaat om euthenasie bijvoorbeeld, ook zo'n fijn onderwerp.
Heel eerlijk gezegd denk ik dat je een arts ook niet iets mag laten doen waar hij moreel niet achter kan staan, maar laat ze dan doorverwijzen naar iemand die het wel doet ofzo.