Ik vind je doorkijkje enorm schattig, daar zou je toch zo willen rondwandelen?
Is het Lemax? Het komt me namelijk niet bekend voor maar ik vind het er wel mooi uitzien.
Witchcraft, jezel vergapen aan de kerstshows is inderdaad ook leuk en een stuk goedkoper. Ik verbaas me echt over de prijzen van sommige artikelen.
F_inley, wat heb je dat leuk gedaan. Een heel schattig tafereel.
Lowara, al die adapters!

Maar het is werkelijk prachtig geworden, wat heb je dat goed gedaan. Maak je ieder jaar een andere indeling?
Meliaforever, ik vind het dapper dat je het toch hebt neergezet met zo'n beestenboel. Het is erg leuk geworden.
Ons dorp is ook klaar. Bij het tuincentrum een zooitje adapters gekocht en nog een paar figuurtjes en een partij sneeuwdekens. Helaas hebben we de voorkant van de tafel niet helemaal goed kunnen wegwerken maar daar kijken we maar omheen. In het donker zie je daar niets van.
Vergeleken bij al die prachtige foto's van anderen hier, is ons dorpje maar heel bescheiden maar het is een begin en we zijn er tevreden over.
Er mag nog wel wat meer volk rondlopen maar we verwachten voor volgend jaar nog wel een Lemax-babyboom.
Mijn kerstman had me al ingefluisterd dat hij ervan uitging dat we dit jaar geen Lemax meer zouden kopen.

Zodra de Upload meewerkt zal ik de foto's plaatsen.