Welke kinderlaarzen

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Eefiehorses

Welke kinderlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-19 15:23

Wie heeft er tips voor het kopen van rijlaarzen voor een kind? Mijn dochter heeft nu rubberen laarzen in maat 35 en is toe aan opvolgende laarzen. Aangezien ik leer liever niet wil gaan onderhouden, dacht ik zelf aan kunstleren laarzen. Relatief goedkoop, maar wel mooi en fijn om te dragen. Van Horka vind ik Emy en Anna mooi. En van QHP Julia en Birgit. Ik dacht me eerst een beetje te oriƫnteren voordat ik naar de winkel ga om ze aan te laten meten. Welke vinden jullie fijn en is ook een beetje betaalbaar, aangezien de Sint nog lang niet in aantocht is.

benangelique

Re: Welke kinderlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:16

Ik verplaats je topic even naar Leven zonder paarden, daar krijg je vast meer reacties.

...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:31

benangelique schreef:
Ik verplaats je topic even naar Leven zonder paarden, daar krijg je vast meer reacties.

Hoezo dat? Het gaat toch gewoon om paardrijlaarzen?

T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3
GA JIJ TROUWEN IN 2020?
http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: Bruiloften, Newborn, Cake-smash, Bohemian en workshops!

khirshanta

Re: Welke kinderlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:09

Omdat dit een dubbeltopic is, volgt hier een slotje :)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten