Ik heb ook belangstelling voor het kunststof tuig van Tjeu. Zou het graag eens willlen bekijken. Is er toevallig iemand in Noord-Holland die het heeft?
Ik begrijp van Tjeu dat je het niet terug kan sturen als het niet goed past of niet naar zin is. Dan moet je maar komen kijken of goed opmeten.. Qua service niet echt super, want voor mij is het te ver om even heen te rijden. Jammer..
Mee eens voor wat betreft de maat. Maar als de kwaliteit tegenvalt, dan wil ik het wel terug kunnen sturen. De wet kopen op afstand is niet voor niets ingesteld. Je kan op afstand immers niet beoordelen hoe de kwaliteit is. Het retourrecht van 2 weken geldt uiteraard alleen bij ongebruikte (maar wel gepaste) artikelen.
En voor wat betreft dat zelf meten: daar kun je als leek ook makkelijk een foutje mee maken. Maar ik begrijp dat het ruilen van onderdelen geen probleem is.
Wij hebben uiteindelijk ook voor Zilco gekozen. Gewoon omdat je dan zeker weet dat het goede kwaliteit is. Niets ten nadele van het tuig van Tjeu, maar ik durfde het niet aan. We wonen ook te ver van hem af om terug te gaan als er wat is.