[INFO] Het grote "Alle Vragen over de Sulky" - topic

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Re: [INFO] Het grote "Alle Vragen over de Sulky" - topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:13

Ik heb inderdaad ook bijna 1000 uitgegeven iets van 2 jaar terug voor mijn sulky met alle opties die ik had gekozen inclusief spoorverbreders die ik nog nooit heb gebruikt. Ik hoop dat ie nog minstens 10 jaar mag meegaan, mag wel voor die prijs.

Sint, kind, Ozosnel, stoomboot, koudwatervrees,stoomtrein Malle Piet, cadeau,schoen.

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 22:05

Bontjes gebruiken heel veel daarvoor. Veel plezier met je nieuwe sulky!

Sint, kind, Ozosnel, stoomboot, koudwatervrees,stoomtrein Malle Piet, cadeau,schoen.

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 20:17

Even over de losse draagriem. Ik zie bij mijn hca zeker wel dat mijn losse draagriem ietwat heen en weer schuift vooral bij schuine hellingen en in draf. Dus ik denk dat het zeker prettiger aanvoelt voor mijn pony's.

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:49

Staalkabel direct aan het borsttuig, want mijn strengen niet geschikt.

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 19:20

Zo hebben wij die van mij ook aangepast, anders was ie breder dan de trailer. Ik heb niet al te brede voeten, dus dat werkte prima.

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 23:24

Ik heb bij mijn hca ook het stoeltje verder dan max naar achteren laten verstellen door mijn vader. Ik ben te lichtgewicht om m goed te laten zweven anders :+

@te_kla1, Ik heb een open lamoen, nog nooit gehad dat mijn lichtoog eruit schoot. Het rekje is inderdaad wel gevaarlijk met pony's die naar achteren schoppen tijdens het bokken en kleine hoefjes

Jorex
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 23:34

Zit het rekje net als bij de nieuwere types als een los onderdeel? Je zou gewoon dwars stukjes kunnen lassen, maar ook aan een wagenbouwer zoals de maker van hca of Tjeu kunnen vragen of ze een nieuw rekje kunnen maken.