Koppeltopic voor grooms en koetsiers

Moderators: Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola

MiekeFS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:27

Men maatje gezocht omgeving Velden, Limburg.

Welke dame zou het leuk vinden om de komende zomer maanden een keer per week (dag en dagdeel in overleg) samen met mij en mijn andalusier merrie op een door de weekse dag gezellig een rit te maken?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 10:41

Nog steeds opzoek!!
Sulky is inmiddels verkocht en daar komt als het goed is a.s zondag een lichte 4wieler voor in de plaats met de mogelijkheid tot 2 span.

cinniz123 schreef:
ROTTERDAM/OMMOORD

Ik ben opzoek naar een ervaren menner/koetsier die het leuk vindt om zelf met regelmaat te mennen met 1 van mijn shetlanders.
Mijn huidige bijrijdster heb ik ook uit dit topic gepikt maar helaas gaat ze na 3,5 jaar ons in oktober verlaten doordat ze gaat emigreren |(

Omdat ik een sulky heb is het niet mogelijk om samen te mennen.
Als het lukt kwa tijden plannen is op de fiets mee gaan geen probleem voor mij.
Ik hoop in de toekomst mijn beide shetten in tweespan voor een vierwieler te kunnen rijden maar doordat mijn huidige bijrijdster weggaat heb ik dit plan even op een laag pitje gezet(eigenlijk staat het pitje uit) omdat ik niet zonder groom op pad wil met een tweespan.

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

jojoni

Re: Koppeltopic voor grooms en koetsiers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 08:44

Bree (Belgiƫ)

Gezocht: een groom, omdat de mijne wat minder tijd heeft.
Momenteel heb ik een merrie in de koets staan waarmee we in t zomerseizoen recreatief rijden en in t winterseizoen wedstrijden rijden.
En mijn andere paard wordt momenteel opgeleerd om in t aanstaande zomerseizoen wedstrijden te doen.
Ik verwacht dat ik vrij binnenkort thuis kan beginnen met trainen voor dit zomerseizoen (vooral ook in t bos) en zoek dus iemand die regelmatig mee wil.

Ik doe geen wedstrijden om in de absolute top te komen, het gaat me vooral om de ervaring en de gezelligheid. Bosritjes worden dan ook t meeste gedaan!

dromen moet je niet alleen dromen, je moet ze waarmaken.
https://www.euroclix.be/nl/index?SRef=nh7337bqA1b844vi

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 18:37

owens-mama schreef:
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een gezellige groom, die het leuk vind om mee te gaan met de buitenritjes en de wedstrijden.
Ik zoek wel iemand die serieus is en zijn afspraken na komt. En het ook gezellig vind om mee te gaan naar het bos.

Er is geen sprake van vergoedingen.

Ik rij enkelspan met een b pony.
Voornamelijk rijd ik s' morgens.

Regio Apeldoorn.

Heb helaas nog niemand gevonden

Beleef elke dag met een lach

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 07:52

Ik zoek iemand die het leuk vind om af en toe mee op pad te gaan en het liefst iemand die af en toe op doordeweekse dagen overdag tijd heeft.

Je hoeft geen ervaring met mennen te hebben en als je het leuk vind mag je uiteraard soms ook zelf de leidsels overnemen.

Ik zoek een betrouwbaar iemand waar ik van op aan kan en die zich niet laat tegen houden door een regenbui.

Paard staat in Gorinchem

Interesse gewekt? Stuur even een pb

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:24

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar iemand regio Arnhem die wat hulp kan gebruiken met het koetsen. Zelf heb ik ervaring als groom, en was begonnen met koetsiers bewijs. Maar helaas- door corona is dit gestopt toen we net de theorie hadden afgerond... De cursus gaat pas midden volgend jaar verder, als alles mee zit. Maar zo lang wachten kan ik niet

Dus als ik wat kilometers bij iemand op de bok zou kunnen maken zou dat fantastisch zijn!

BarbaravdW

Re: Koppeltopic voor grooms en koetsiers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:40

Probleem is een beetje dat op een koets het heel lastig 1,5 m afstand houden is... Ik ga al maanden alleen in het bos uit rijden als mijn vriend meekan, normaal gesproken nam ik altijd jan en alleman mee...