Merrie wil niet gedekt worden

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 22:07

bigone schreef:
libert schreef:
TS, ik vind het juist erg prettig te lezen dat iemand bereid is zo naar haar merrie te kijken. Prettiger dan vele fokkers en hh-ers die via alle mogelijke kunstgrepen een bevruchting willen realiseren. En dan gaat het mis omdat de natuur het nou eenmaal niet wilde. De natuur had dat ook aangegeven, maar wij mensen hebben verleerd daarnaar te luisteren of denken dat we het beter weten.
Je vraag was niet bokt-proof, helaas. Ik val van mijn stoel van sommige reacties.
Een antwoord of advies heb ik niet voor je, veel werd al gezegd. De reactie van GipsyCobs vind ik de beste, praktisch, positief, reƫel.
Succes!

Ik snap je reactie, ik(wij) waren fel vooral omdat we begaan zijn met paarden die blijkbaar via voor ons onbegrijpelijke hogere machten kunnen corresponderen met hun eigenaar.
Ik ben daar te nuchter en te veel paardenliefhebber voor, dier probeert haar zeker iets te zeggen namelijk dat ze verdomd veel pijn in haar achterste heeft en er geen 500 kilo bovenop wil.Maar dat snapt mevrouw niet want dan gaat ze meteen uit haar plaat.

Ik ben het met libert eens. Bigone jij mag "te nuchter" hiervoor zijn, het is geen reden om iemand af te zeiken. En dat geldt voor meerdere mensen hier.
Het is te belachelijk voor woorden dat ts verweten wordt onaardig te reageren, terwijl ze hier compleet wordt afgebrand.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten