Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Moderators: Nicole288, Coby, Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 12:15

Mijn feelgood hengst welke inmiddels 3 jaar is geworden is sinds kort onder het zadel en pakt het erg leuk op al zeg ik het zelf. Hij is vooral super braaf, kijkt nergens van op of om en heeft tot nu toe nog nooit een pas verkeerd gezet. Zolang hij zich nog zo netjes blijft gedragen (staat in een kudde met 4 andere ruinen) hou ik hem voorlopig nog even hengst.
Afbeelding

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 09:03

Onze knappe Feel good wordt eind deze maand 4 en doet het super onder het zadel :) ook verwachten we van onze Wynton x Krack C merrie een dezer dagen haar eerste veulen ook van Feel good en heb ik nog een volle zuster van de 4 jarige staan die momenteel 2 is en al een stokmaat van 1.62 heeft. Ik denk dat ik haar als 3 jarige eerst laat dekken en pas met 4 ga inrijden zodat ze eerst wat sterker kan worden.

Hier 2 fototjes van de 4 jarige
Afbeelding

Afbeelding

MariskaFally

Re: Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 09:48

Ik ben zeker fan. Vooral de karakters vallen mij positief op en gezien mijn wynton x krack c merrie nogal een aparte is en de ervaring die ik heb met de feel good nakomelingen was de keuze snel gemaakt.

De galop is zeker z'n beste gang. Echter heeft meneer nog wat last van sterke maar korte spieren en moet dus vooral erg leren lengte te krijgen in z'n broekspier. Zodra hij die loslaat kan hij ook super fijn draven :)

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:13

Afgelopen zaterdagochtend is onze merrie bevallen van een merrieveulentje van Feel Good. Ze is een kopie van haar moeder en ze heeft nu al een heel open en nieuwsgierig karakter

Afbeelding

Afbeelding

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:34

Ja we zijn er zeer blij mee, flink aan de maat en genoeg bloed :)

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:30

Wat leuk! En wat lijkt jouw merrie op onze 2 jarige feel good.

Met ons veulen van dit jaar van feel good gaat het super goed. Ze is een vergrote kopie van haar moeder alleen dan topbraaf en super nieuwsgierig
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie