Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SantaCruz

Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:31

Wie laat zijn merrie dit jaar met deze Feel Good dekken?

Ik kan op internet weinig terugvinden alleen informatie op de Dalhoeve. Weet iemand wie deze hengst rijdt?

SantaCruz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:41

Ja ik heb hem ook gezien. Ik vond m wel een heel goed achterbeen hebben. Ik geloof dat hij in draf nog wat sterker moet worden maar met zijn maat is dat wel begrijpelijk. Op de site van Diederik heb ik de hengst niet terug kunnen vinden. Op youtube ook niet...

SantaCruz

Re: Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:57

Hoi GJ9, ja het gaat me er meer om dat ik me afvraag of er mensen zijn die met deze hengst gaan dekken deze zomer. En alle andere informatie is welkom.

SantaCruz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:59

janderegelaa : ja die link ken ik maar daar was hij nog aardig groen. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die met hem willen dekken want hij is wel Jazz, flemming en ferro vrij. Ik kan me voorstellen dat hier voldoende animo kan zijn op bokt.

SantaCruz

Re: Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:00

Okay ieder zijn mening en daar vroeg ik ook in deze topic. Dat is wat mij betreft prima.

Ik moet zeggen dat ik Feel Good wel een opvallend paard vind ondanks minder goede stap. En de draf is eraan te rijden. Vergeet niet hoe groot het paard is. De galop is gewoon heel goed. Bovendien komt het paard uit een goed lijntje. En de merrie zegt hierin ook wel wat. Ik blijf m volgen in de ontwikkelingen! En ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit jaar met hem gaan fokken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie