Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 13:39

Ik ben benieuwd of er dit jaar nog mensen van plan zijn met deze Feel Good te dekken?

Mijn oog is er op gevallen voor de Gribaldi x Esteban die ik rij.

MaartJ

Re: Feel Good hengst van Contango x 00 seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 19:15

Dan toch maar eens een mailtje naar de Dalhoeve er uit doen, kijken wat zij van de combin vinden.

Heb ooit in 2006 stage gelopen op de Dalhoeve dus 't merrielijntje ken ik wel. De karakters zijn fijn en 't zijn krachtige bewegers.
Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om te gaan kijken bij hem gezien ik dinsdag weer terug vlieg naar Toulouse en pas eind mei weer definitief naar NL kom. Tegen die tijd is ze misschien al wel een keer geinsemineerd.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 19:55

Ja, zeker op die ik rij! Daarbij kan hij denk ik lengte toevoegen, een goed karakter en de galop verbeteren (die van mij is vrij kort in d'r galop).
Karakter vind ik ontzettend belangrijk, we willen graag een paard fokken waar ik in de toekomst mee aan de slag kan. Zij heeft een heel fijn karakter en we willen niet het risico lopen dat we straks een paardje fokken waar ik niet mee uit de voeten zou kunnen. I know, dan moeten we gewoon een wat ouder, zadelmak paard kopen, maar de merrie is dusdanig interessant en met veel emotionele waarde dat we d'r nog graag een nakomeling van zouden willen.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:23

Omdat ik nogal eens te horen heb gekregen dat ik dan maar gewoon een paard moet gaan kopen. Fokken blijft toch altijd gokken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie