Lastig gevallen met obsceen telefoontje

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 17:51

musiqolog schreef:
Kaygee schreef:
De politie kan hier helemaal niks mee. Dus bespaar je de tijd. Nummer blokkeren is het enige wat je kan doen en niet je nummer open en bloot zetten.

De politie kan hier van alles mee. Mensen lastigvallen is verboden. Er is pas nog een hijger tot twee jaar cel veroordeeld; dat is niet gebeurd omdat er niemand aangifte deed.

Dat gaat om een hele fanatieke hijger. Als ik het goed begrijp heeft deze man 1 keer gebeld? Dan zegt de politie "oke" en doen ze er niks mee.

Blijft deze man bellen dan moet je een dossier aanleggen en met een beetje mazzel heb je dan een meewerkende agent die helpt.

Edit: Ik zou trouwens dat telefoonnummer van internet halen.

Het is de waarheid

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 17:59

Nee dat klopt maar ik zou voor 1 vies telefoontje die moeite niet nemen. Misschien is mijn huid te dik maar ik haal mijn schouders op en ga weer door met mijn leven. Engerds bestaan nu eenmaal.

Het is de waarheid

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten