Verwarrende advertentie met kaart

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

LimitedMagic

Verwarrende advertentie met kaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 16:26

Ik keek net naar een advertentie voor een pony en het viel me op dat de plaats op het kaartje wel erg dichtbij was. Ik klikte op het kaartje, maar kreeg daarbij het adres voor een brasserie. Blijkbaar is dit kaartje niet van de advertentie voor de pony, maar is het een "third party" advertentie. Is er een mogelijkheid om zulke advertenties niet op de Bokt Markt te laten verschijnen, aangezien de Bokt Markt ook zulke kaarten gebruikt en het erg verwarrend kan zijn?

Ik heb de informatie van de advertentie voor de pony wel geblurd, aangezien het een probleem is met een advertentie van buitenaf.

Afbeelding

[o]

LimitedMagic

Re: Verwarrende advertentie met kaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 17:33

Eerlijk gezegd betwijfel ik dat. Het heeft eerder met mijn eigen locatie te maken, denk ik.
Op de plek waar dat kaartje staat heb ik bij andere paarden-advertenties hetzelfde kaartje (of een ander kaartje, twee keer hetzelfde kaartje op verschillende advertenties) zien staan. Op de plek waar dat kaartje staat zit soms ook een andere advertentie.

[o]

LimitedMagic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-18 11:54

Telpeva schreef:
Als je goed kijkt is het niet ├ęcht de kaart waar degene zich bevind (dit kaartje zit een paar cm lager op de pagina), maar het is een reclame, net zoals de reclame banners onderin beeld en op de voorpagina van bokt. Het heeft niks met de verkopende bokker te maken

Klopt, dit is wat ik bedoelde. Je hebt het wat beter uitgelegd dan ik :)

[o]

LimitedMagic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-18 12:13

Ik ben nu hetzelfde reclame-kaartje tegengekomen op een andere advertentie, waarbij de Bokker wel een kaart had geplaatst. Misschien verduidelijkt dit het probleem. Het bovenste kaartje is reclame voor een brasserie (exact dezelfde als in de openingspost), het onderste kaartje de locatie van de Bokker die de advertentie plaatste.
Afbeelding

[o]

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten