Verwarrende advertentie met kaart

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:52

Als je goed kijkt is het niet ├ęcht de kaart waar degene zich bevind (dit kaartje zit een paar cm lager op de pagina), maar het is een reclame, net zoals de reclame banners onderin beeld en op de voorpagina van bokt. Het heeft niks met de verkopende bokker te maken

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Telpeva

Re: Verwarrende advertentie met kaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:05

Ja vind ik ook, het was mij niet eerder opgevallen maar ik vind het ook wel flink misleidend

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Telpeva

Re: Verwarrende advertentie met kaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:16

Bokt is nou net de reden waarom ik geen addblocker heb, ik zie graag dat het forum online blijft en daar zijn imkomsten voor nodig.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten