Horse Event 2017!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:03

Aangezien ook andere teamleden buiten de modjes aanwezig zijn,zijn onze naambordje wel gekleurd naar onze functie. :D

Dus lekker simpel wel allemaal in het blauw gekleed.

Flying high in de sky!!

Lous

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:58

Vorig jaar en het jaar daarvoor was die er wel, en inderdaad suikervrij. :j

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:02

Moderatoropmerking:
Ik heb inmiddels al een paar berichten verwijderd waar kaarten voor HE werden aangeboden.
Dit is hier niet toegestaan. De juiste plaats hiervoor is de Boktmarkt. Uiteraard is een link naar je advertentie in je onderschrift wel gewoon toegestaan.

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 09:58

Yontheke schreef:
Hoe zit het eigenlijk met het parkeerterrein als het zulk slecht weer blijft? Blijft dit te doen met de auto's of wordt het kans op vastrijden? Ik heb geen 4x4 :D

Sla ik een raar figuur met letterlijk rubber laarzen aan? Ik heb de blauw gestreepte van Krämer dus het is niet bepaald subtiel, haha.

Er zijn altijd diensten aanwezig om mensen met traktoren uit de modder te trekken. Zo zat ik twee jaar geleden tot twee keer vast :')

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:04

Er liggen gelukkig wel platen en niet alles was modder. Waar de trailers en vrachtwagens staan viel het echt reuze mee. Die hadden nergens last van. Goed opletten waar je parkeert zou ik zeggen. :)

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:30

CarinaR schreef:
Zal niet mee vallen, ben er niet helemaal bekend, maar anders parkeer ik in een wijk en loop ik gewoon.

Het zijn daar voornamelijk allemaal losstaande boerderijen ;)
Ik denk dat de dichtstbijzijnde woonwijk wel echt een heel flink eindje lopen is.

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:16

Buxy schreef:
Ik had vrijkaarten voor vandaag.. Kan ik die op één of andere manier nog omboeken naar morgen?

Nee helaas :(:) :

Citaat:
De zondag was al volledig uitverkocht. Er zijn helaas geen kaarten meer beschikbaar voor de teleurgestelde bezoekers van zaterdag. Het omzetten van tickets naar zondag is helaas niet mogelijk. Dat betreurt de organisatie ten zeerste, maar in verband met de veiligheid is dit de enige optie. Er wordt streng gecontroleerd op de dag van geldigheid van het ticket. Mensen met een zaterdagticket ontvangen hun ticketkosten terug via Ticketpoint.

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:27

Het gaat er ook om dat er maar een max aan mensen op het terrein toelaten kunnen worden, vanwege de veiligheid.
De organisatie heeft al laten weten dat zondag uitverkocht is en dat er niet omgeboekt kan worden, lijkt me dan ook logisch dat dit ook geld voor vrijkaarten. ;)

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:33

Ik kan me ook inleven in alle teleurgestelde mensen. Maar dat zal altijd het nadeel blijven van buitenactiviteiten/evenementen. We zullen altijd afhankelijk blijven van het weer en daar kunnen we niet altijd iets aan doen.

Vooral als je je als kind er al helemaal op verheugd hebt. Lijkt me als ouder toch even moeilijk.

Flying high in de sky!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:52

Dit stond trouwen als reactie vanuit de organisatie op de FB pagina van Horse Event:

Citaat:
Alleen betaalde kaarten worden terugbetaald. Gekregen kaarten lopen via de partij van wie je ze hebt gehad. Hoe dit wordt opgelost wordt per partij zelf besloten. Als je daar vragen over hebt kun je contact opnemen met degene van wie je de kaart hebt gehad.

Flying high in de sky!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie