Horse Event 2017!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:26

nardxash schreef:
Wat ik mijn afvraag is of de clinic van bokt waar we ons voor op kunnen geven snel komen

Ik kan je vast vertellen dat we daar héél druk mee zijn en er binnenkort meer informatie komt over de clinics en workshops die we tijdens Horse Event verzorgen vanuit de Bokt Lounge! :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:08

A_nouk schreef:
MirandaT schreef:
Misschien een spot-the-mod dit jaar _O-

>;) >;) >;) Miranda.... %)

De onofficiële Bokt-wedstrijd nieuwe stijl zeker? :')

Superleuk om te lezen dat iedereen weer plannen maakt voor dit jaar. Ik ben er dit jaar ook weer 3 dagen bij, inclusief dikke zwangere buik. Dus om mij kun je letterlijk en figuurlijk niet heen in de Lounge :+

Amaryllis

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:52

De echte durfals kunnen zich ook nog opgeven om mee te rijden in de springclinic die Schoentje geeft voor Bokt in de outdoorpiste ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 06:35

Wanneer je je eenzaam en alleen voelt op Horse Event ben je natuurlijk van harte welkom om ons te meeten in de Bokt Lounge :j

.. maar ook als je je niet eenzaam voelt maar heel nieuwsgierig bent ;) wat vinden jullie van het programma in de Lounge dit jaar? Deze zie je hier terug: [VN] [HE]Afwisselend programma Bokt Lounge op Horse Event 2017

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:50

Jooliieen schreef:
Wat is het bokt tenue? :p

Normaal gesproken een donkerblauw shirt met logo of lichtblauwe polo met logo. En we hebben ook nog donkerblauwe vesten met logo!

Behalve als je er tijdelijk niet meer in past door een bolle buik :+ dan kom je niet verder dan alleen een badge met naam, haha (in mijn geval ;) ) lekker incognito, helemaal niet erg haha.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 12:40

@trui: ik ben in 2013 en 2014 ook alleen naar Horse Event gegaan(was toen nog geen teamlid hier) en ik vond het juist heerlijk! Dat was toen nog in Deurne, maar qua terrein zou het niet uit moeten maken.
Lekker gaan en staan waar je wil :j

De YouTubers-piste ligt (gelukkig) behoorlijk aan de buitenzijde van het terrein waardoor je er weinig last van zal hebben denk ik. Er zijn heel veel andere programmaonderdelen die een héél ander publiek proberen te bereiken :) dat is ook in de Bokt Lounge het uitgangspunt, maar ik spreek denk ik voor het hele evenement als ik zeg dat de focus naast entertainment ook echt op educatie ligt.

Je bent uiteraard altijd welkom (iedereen trouwens ;) ) om te komen buurten in de Bokt Lounge!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:36

Koekeroekus schreef:
Weet hier iemand toevallig welke parkeerplaats P Noord is? Is dat bij de hoofdingang of achterin dat grasveld?

Noord is het parkeerterrein als je de hoofdingang passeert :j waar je ook meestal parkeert met andere evenementen op het KNHS-terrein!

Afbeelding

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 17:45

x_Jeanine_x schreef:
Wij staan op parkeerplaats zuid :)
Super fijn dicht bij het losrijterrein. Maar nu is er natuurlijk maar 1 groombandje en wij gaan met het hele gezin, kunnen we wel tussen door bij de vrachtwagen komen?

Ja, je kon eerder een stempel krijgen bij de doorgang waarmee je op en neer kon lopen tussen terrein en parkeerplaats. En als die niet bij de doorgang is, dan waarschijnlijk via het secretariaat :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 02:26

Moderatoropmerking:
Voor iedereen die (net als ik) meer info wil over de afgelasting: daar zorgen we uiteraard zo snel mogelijk voor! Dit nieuws heeft ons ook overvallen.

Houd alle officiële kanalen van Horse Event in de gaten voor meer informatie in ieder geval.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 06:12

@Nikki, wellicht ten overvloede, maar je kan het beste met Academy Bartels (organisator HE) schakelen over wat er mogelijk is op en om het terrein. Snap goed dat je wil weten hoe & wat!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:16

KoudbloedKim schreef:
Ik vraag mij wel iets af.
Via Facebook zijn er ontzettend veel kaartjes verkocht, ook voor de zaterdag.
Krijgen die mensen dan 2x hun geld? En krijgen de mensen die de kaartjes particulier hebben gekocht dan helemaal niks? :o

Jij bedoelt waarschijnlijk de mensen die nadat zij hun kaartje online gekocht hebben, deze doorverkocht hebben?
Denk dat, buiten dat het een zaak is tussen koper/doorverkoper, het kan kloppen dat Ticketpoint enkel restitueert aan de koper van het e-ticket inderdaad. Zou wel vervelend kunnen zijn, dus hopelijk gaat iedereen daar eerlijk mee om :j

Edit: Dominique is me voor :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 05:35

Leuk dames, tot straks!! :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie