Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
nardxash schreef:quincydesi schreef:Ik ben er vrijdag en zaterdag!!
Vrijdag
Mijn paard desi staat op vrijdag de hele dag in de groningerstand , Jullie mogen der allemaal aaien en mijn of andere meiden die bij de stand staan allemaal vragen stellen over het groningerpaard!
Ik rij met desi :
13:30 tot 14:00 Rassendefile Bitpiste
16:15 tot 16:30 kur op muziek Fokkerijwereld
Zaterdag
17:00 tot 17:15 rond rijden , laten zien hoe veelzijdig een groninger is! Fokkerijwereld
Komen jullie ook kijken??
Als het lukt kom ik zeker kijken!
Ben wel erg benieuwd naar dit ras
PrimaDonna_ schreef:rocymax schreef:Wij gaan dus voor de eerste keer heen, op vrijdag. Wat vinden jullie dat we echt niet moeten missen??
Annemarie vd Toorn, geweldig mens!
Ik leer elk jaar weer wat van haar!
Silly_Woman schreef:Komen er ook mensen op vrijdag??
Ik kom waarschijnlijk met onze Tinker Barrie voor het NsvT (in de knuffelbox) en doe dan een kleine show met Boogschieten te paard en het rassendefile![]()
Arno moet helaas werken, maar dan doe ik Paard en Boog wel vertegenwoordigen![]()
![]()
Maar als er iemand mooie foto's van Barrie maakt, wil ik er misschien wel een (of 2![]()
)
aMomentLT schreef:Hier is de dag indeling nog een vraag. Gezien we nog verplichte onderdelen moeten krijgen vanuit bartels en bokt. En dan mag ik er samen met mijn mede boktfotograaf, clinics aan toevoegen
Zelf ben ik wel heel erg geintereseerd in het rassendefilé en iets van het ''stokpaard'' rijden..
Kim schreef:Ik ben er ook bij.Ik doe vrijdag mee aan de rassenshow en rijd mee aan de vaardigheidsclinic van Bokt! En mijn pony is vrijdag de hele dag bij de stand van het stamboek te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker