Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:29

poes schreef:
Ik heb me toch goed vermaakt en fijne clinics gezien. Parking afrijden ging makkelijk. Alles is ook ruimer opgezet, geen nauwe doorgangen of iets. Ben benieuwd naar morgen!

Ook een fijne verrassing, vrienden blijken er met hun nieuwe app eqfix een stand te hebben dus gezellig staan babbelen.

Nu ben ik in Haarlem. Hostel is prima. Iemand nog een aanrader voor een lekker restaurant voor morgen? Mag vrij hoog niveau zijn, wel max 1 ster. Is ML wat?

Cheval blanc in Heemstede!, Fris is ook heel lekker en ml is ook gewoon top, maar ik vind de eerste twee gewoon net even beter, er zijn heel veel lekkere restaurantjes in haarlem, table 24 heeft heel leuk concept, ook leuk om te doen

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

knollentuin

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:29

Ik begreep dat de ongelukken die gebeurd zijn kwamen door mensen die door middenberm aan t keren waren in de file, best gevaarlijk op een 100 km weg zijn vorige week nog mensen overleden op deze weg....

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:01

Is het misschien een idee om een horse event junior editie te doen en een senior editie, twee verschillende weekenden (dan is dat kinder gedoe mooi geregeld... :))

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:10

De mini's waren superschattig!!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:15

Peetstap schreef:
Als je meer diepgang zoekt , minder komkommercieel en in een rustige omgeving: https://equiday.nl

Niet teveel reklame gaan maken, want anders wordt het hier ook te druk :D , en dat kan deze locatie niet aan :P

Ps: sfeer is hier zo relaxed dat een onderonsje of open discussie met clinicgevers geen enkel probleem is.

Ben daar geweest en is ook niet mijn ding, nivo is behalve laagdrempelig ook gewoon erg laag en zag er evenzoveel ongelukkige paarden. Veel onopgemerkte onregelmatigheden en maar roepen hoe paardvriendelijk t allemaal is.
Bij horse event was ook voor iedereen de kans om vragen te stellen aan alle clinic gevers.
Ook daar heb ik t allemaal wel gezien, maar ik heb toch genoten van alles, voor de 100 e x Anky en Tineke de Franse elegante dame en de rassendefiles, gewoon iedereen blij met z'n paarden. Ook op de Penny tribune, alle ouders met stuiterende glitter kinderen, die hebben nog geen idee wat er allemaal nog komen gaat met de kinders :')

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 07:24

xVerax schreef:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Femke! En de deken staat je paardje echt heel goed :D.

Wij zijn er ook super blij mee!
[ [url=m/pgaGr7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Over het algemeen vond ik het een superleuke dag, maar voor volgend jaar hoop ik op meer springclinics, meer pistes en meer standjes :)

Het terrein is er groot genoeg voor, de twee buitenpistes blijven liggen heb ik begrepen , misschien volgend jaar een uitbreiding?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:55

Jooliieen schreef:
En wij zijn er ook heel blij mee!
Ik hoop inderdaad volgend jaar ook op wat meer springclinics, meer pistes en meer stands!
Voorgaande jaren was er in Ermelo gewoon een springpiste, waar alleen maar springclinics gehouden werden en een BIT-piste waar voor dressuur werd gehouden, nu moesten ze de Sportpiste delen met het springen / dressuur / shows etc. Alleen het terrein is helaas te klein om nog meer ringen te kunnen aanleggen.. Erg jammer dat het de komende 5 jaar al vast staat in Vijfhuizen. Locatie is hier eigenlijk te klein voor.
Ook het aantal stands vond ik wat tegen vallen.

Nou joolien, hetzelfde terrein wordt door Mysteryland Leander en de mudmasters gebruikt en dan zijn er meer dan 75000 mensen in een weekend compleet met campings en al. Het terrein is groot zat, jullie hebben maar een heel klein deel gezien, t voorste puntje..... Verderop in het bos liggen nog twee banen van Achterberg, een van 20/60 en een 100/100 schat ik in, maar dan moeten we gaan lopen....

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 06:48

obelix schreef:
Rinkex schreef:
in het bos zijn inderdaad nog 2 banen, maar dat is echt een flink eind van het terrein af. :')

Opvullen met stands die kant op en je bent klaar. :))

Het is idd best een stuk lopen, maar wel goed te doen,als je goed ter been bent , ook is er aan die kant het andere grote parkeerterrein, dus de pendeldiensten die toch de hele dag rijden kunnen vanaf daar ook eventueel ingezet worden een extra halte ertussen oid, het mennen en springen en andere demo's die meer ruimte nodig hebben kunnen veel beter in die grote baan, bv het rassen defilé of horse borden .
Geen idee of t haalbaar is, ik roep ook maar wat

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:00

Afbeelding
obelix schreef:
knollentuin schreef:
Het is idd best een stuk lopen, maar wel goed te doen,als je goed ter been bent , ook is er aan die kant het andere grote parkeerterrein, dus de pendeldiensten die toch de hele dag rijden kunnen vanaf daar ook eventueel ingezet worden een extra halte ertussen oid, het mennen en springen en andere demo's die meer ruimte nodig hebben kunnen veel beter in die grote baan, bv het rassen defilé of horse borden .

Maar groot stuk als is kms? Of is dat te bezien? Lijkt me iig een goeie optie voor de organisatie en wil ze dit ook best rechtstreeks doorsturen. Heb een kort lijntje nml daar hahah. Als ze die afstand met wat aantrekkelijke standhouders opvullen zijn we er ook allemaal blij mee. :#

Ik heb foto uit Google maps toegevoegd, hoeveel km het is weet ik niet maar heb t wel gelopen vanaf stuk achter t terrein met de spottershil 3 km?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:02

obelix schreef:
knollentuin schreef:

Maar groot stuk als is kms? Of is dat te bezien? Lijkt me iig een goeie optie voor de organisatie en wil ze dit ook best rechtstreeks doorsturen. Heb een kort lijntje nml daar hahah. Als ze die afstand met wat aantrekkelijke standhouders opvullen zijn we er ook allemaal blij mee. :#

Ik denk dat t 3 om is?
Foto van Google erbij
Afbeelding
Op het stuk voor de spottershil liggen ook allemaal nog grote grasvelden die je in zou kunnen delen, echt er is daar ruimte genoeg

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie