[FOTO] Topic voor Overo's en hun liefhebbers

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Nevada

Re: [FOTO] Topic voor Overo's en hun liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:59

@Tinniie: Yep, dit is precies wat ik zoek!! *\o/*
Ik heb destijds al contact gehad met Joowtje (eigenaresse van beide overootjes), maar ze wilde toen geen van beiden verkopen.... helaas... ;(

... Jaloezie, jaloezag, jaloeziejewel... :P
... Carpe Omnius... ;-)

Nevada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:01

spicegirl schreef:
valt me wel op, dat er bij de mini's weinig erg in OLWS (en doofheid ) word gehouden.
ze gooien constant overo op overo.splash (doofheid ), frame x frame. het maakt ze niks uit

Oh dat is me niet bekend SG! Ben (nog) niet zo in de Mini's thuis...
Maar dat is zeker heel erg vreemd!! Te meer omdat het OLWS nu toch wel een algemeen bekend iets is, z├ęker bij fokkers!! -:(-

Bovendien levert het niks "extra's" op, want (frame-) overo kruisen met (frame-) overo geeft "gewoon" 50% kans op een overo, oftwel hetzelfde percentage als je een (frame-) over met een niet-overo zou kruisen.... Rare lui dan die mini-fokkers.... :o? :(

... Carpe Omnius... ;-)

Nevada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:01

Yipee schreef:
Wat een geweldig topic met prachtige paarden! Ik ben gek op bonte paarden en dan vooral paints. Stuk voor stuk mooie paarden hebben jullie! :p

Als ik ooit eens een gelukkige eigenaar van een paard mag zijn, wil ik ook heel graag een paint. :D

Welkom in dit topic! :D :j

... Carpe Omnius... ;-)

Nevada

Re: [FOTO] Topic voor Overo's en hun liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:44

Wauw, mooi kind van Arany, Tinne!! <3
Die had ik anders nog niet op FB gezien, gemist denk ik?? ;-)
Maar prachtig!!

Ook een mooi veulenkind hoor Coloured! Leuk zo met die brede bles! Wie is haar paps eigenlijk, Coloured?

Voor mij voor volgend jaar helaas helemaal geen veulen.... Mijn grullo QH merrie was drachtig van mijn zwarte hengst, maar ze heeft het helaas verworpen.... |(
Maar ik hoop mijn black overo Shelby volgend jaar wel te kunnen laten dekken/insemineren door een mooie hengst, dus wie weet komt er een overo veulentje bij ons in 2017 :))

... Carpe Omnius... ;-)