[FOTO] Topic voor Overo's en hun liefhebbers

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 22:48

Tinniie schreef:
Ja dat is ze coloured! eeAaDd.. dus alle opties open :) ik had misschien wel liever aa gehad maar ik denk dat er echt wel heel weinig paarden te vinden zijn die geen agouti dragen (buiten zwart-basis paarden dan )
Ik vond haar ook direct heel mooi en interessant en daar bovenop zou ze ook nog eens een heel leuk karakter hebben, heel lief zijn en heel braaf onder zadel, maar dat zullen we dus pas volgende week moeten ondervinden :D

Ze gaat ongetwijfeld heel leuke Arany babies maken in de toekomst :)

Echt leuk!
aa vinden is inderdaad heel erg lastig. Ik heb door de tijd heen 3 merries ( 2 vos als basis en 1 bruin als basis) op de gok voor wat betreft Agouti gekocht en alledrie waren ze AA.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:14

Tinniie schreef:
Ja he :D ik heb ook al wel uit volledige solids (maar wel frame dragers) heel uitbundig getekende veulentjes gezien, maar meestal niet uit zwarte..
Daarmee wilde ik nu liefst eentje op vos basis omdat daar toch makkelijker iets meer wit doorgegeven wordt (met Mn smoky black EE zal het waarschijnlijk toch niet gaan lukken :P)

Zou Ee ook nog meer wit meegeven dan EE? Denk je dat?
Zo ja, dan heb ik ook weinig hoop voor Fiertje. :( Die is EEAaDdZz en olws N/O getest. En ook waarschijnlijk DW omdat ze geen sabino is en geen splash white 1,2,3.

Kunnen we daar geen foto topic van maken. Loud frame overo's uit solid moeders. En dan ook de vader erbij om te kunnen zien wat voor witgenen die er mogelijk heeft bij geleverd. Heel leerzaam denk ik. :j

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 23:48

Oh, super voorbeelden, daar krijg ik toch weer een beetje hoop van. :D
Hierbij het topic:

[KG] loud frame overo's uit solid olws+ moeder of vader

En heeft die zwarte merrie het olws-gen bij zich omdat de vader een quarter is? Jammer dat je het hoofd van die merrie niet kan zien.

En die hengst, ook geen spatje wit en toch olws drager. Super interessant!