[FOTO] Topic voor Overo's en hun liefhebbers

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 21:37

Ik heb wat geprobeerd te zoeken wat mijn tweejarige merrie nou zou kunnen zijn qua tekeningen. Mag ik hier die vraag stellen met wat foto's of is er een ander topic waar ik daarvoor terecht kan? :)

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:53

Spannend, de drachtige merries! Mooie dikke buiken :j

Oke, mijn vraagje over deze merrie. Haar linkeroog in het witte deel is donkerblauw, maar dat zie je op de foto's wat lastiger. Haar rechterkant is volledig wit met alleen op het hoofd een bruine vlek. Beide oortjes zijn gekleurd, maar dit is bovenop het hoofd tussen de oren zeg maar nog onderbroken dus loopt niet door. Linkerkant heeft ze in haar flank een vlek en op haar kont.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd hoe je deze tekeningen van haar nou omschrijft wat betreft naam en het blauwe oog? :)

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:36

Haar moeder is een zwart/donkerbruine roan en haar vader een amerikaanse welke op de site staat als overo met blauwe ogen:
Afbeelding

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:02

Bedankt voor jullie reactie :) Ik vind het erg interessant om te horen wat jullie er van denken. Ik wil met haar gaan fokken ja. Het plan was inderdaad al dat we haar daarom zeker willen gaan testen. Juist omdat ik niet de verkeerde combinaties wil maken! Maar voor het zo ver is won toch mijn nieuwsgierigheid het om eens te vragen ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie