Een pb'tje kan, maar tot ik het nu net probeerde naar aanleiding van jouw bericht, wist ik niet dat als ik een pb richt aan 'nieuwsredactie' het systeem dat gewoon accepteert. Ik was dus al op zoek naar wie er ook al weer lid waren van de nieuwsredactie, zodat ik naar iemand persoonlijk een pb kon sturen. Die lijst kost je ook minstens 4 keer doorklikken voordat je die vind, áls je hem al vind. Conclusie: te veel werk.
Daarnaast weet ik niet beter dan dat de manier om de nieuwsredactie te tippen, de tip de nieuwsredactieknop is. Er word altijd gemeld: als je een tip heb, gebruik de knop. Dus dat is waar ik naar op zoek ga. Vervolgens blijkt die knop op allerlei onlogische plaatsen, met onlogische benamingen, te staan. Zonder dit topic, had ik hem dus serieus niet gevonden. En, zoals gezegd, de lijst met nieuwsredactieleden, was ook niet zomaar gevonden.
Gevolg is cru gezegd gewoon dat het mij te veel moeite kost. Het is nou niet zo dat ik zo bijster geïnteresseerd ben in het nieuws of het nieuwsgedeelte van Bokt. Als ik iets tegenkom en het met 1 druk op de goed-te-vinden-zonder-over-na-te-hoeven-denken-waar-hij-ook-al-weer-staat-knop kan melden, wil ik dat met alle plezier voor jullie doen. Zelfs op zoek gaan in de Help was ik nog toe bereid. Maar als ik er aan alle kanten over na moet gaan denken waar ik de verrekte knop nou ook al weer kon vinden, nou ja, sorry, dan niet. Daarvoor is het voor mij gewoon niet belangrijk genoeg.
Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019
Objects in the rear view mirror may appear closer than they are....