Help mbt nieuws klopt niet meer

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:53

Maar, misschien ligt het aan mij, als iets al een nieuwsbericht ís, hoef je de redactie toch niet meer te tippen? Ik dacht altijd dat het er juist om ging de redactie te tippen als je elders op bokt een bericht had gevonden waarvan het misschien logischer/goed was dat het op de nieuwspagina kwam...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:04

Oh, wacht, die tipknop is niet gerelateerd aan het nieuwsbericht waar de knop aanhangt. Ik dacht dat de tip-knop net als de temknop werkte, dat er een link van een bericht naar de redactie werd gestuurd.

Ibbel

Re: Help mbt nieuws klopt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:38

Als je nu eens bij je instellingen een tabblad 'tip de nieuwsredactie' maakt, waar je dus net als bij je tems je tips terug kunt zien (en misschien ook een antwoord op je tip kunt krijgen?), maar vanwaar je (en dat is dan dus anders als bij temmen) rechtstreeks een berichtje naar de NR kunt sturen (die dan achter de schermen ook ergens centraal terecht komen, net als de tems) met een linkje naar je nieuws, inclusief evt wat aanvullingen? Je 'tip de NR' knopjes kunnen dan zo worden ingesteld dat je daarvandaan ín je eigen instellingen komt op de goede plek.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie