Help mbt nieuws klopt niet meer

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie en Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:23

Goed om te weten dat dat nog een update kan gebruiken. Dat gaan we regelen.

Wat betreft het formulier: dat kun je in elk willekeurig nieuwsbericht op twee plekken vinden.
Afbeelding

Ook kun je mailen naar redactie@bokt.nl of een NR-lid (lavendelgekleurde naam) een pb'tje sturen. De Nieuwsredactie heeft ook een eigen account; die kun je ook pb'en: memberlist.php?mode=viewprofile&u=343305

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Rije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:01

Dat laatste is ook absoluut zo, maar ondanks dat we zelf al veel op zoek zijn, kunnen we natuurlijk lang niet alle kanalen en mogelijke nieuwsbronnen in de gaten houden. Denk maar aan Facebook waar tegenwoordig veel nieuws vandaan komt. Of een regionaal nieuwtje dat wordt opgemerkt en getipt door een Bokker daar uit de buurt. Dat soort dingen kunnen erg interessant zijn en zouden we zonder tips niet zo snel opmerken. Met dat soort tips zijn we erg geholpen en die ontvangen we dan ook erg graag :j

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Rije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:07

Nou de ene knop wel en de andere niet. Ik vraag me sowieso af waarom er twee plekken in één bericht zijn waarmee je kunt tippen, maar goed: de ene stuurt een link van het 'geTeRde' bericht mee en de ander niet. Maar dat maakt niet zoveel uit; als uit de tip maar duidelijk blijkt waar het over gaat en waar we meer informatie kunnen vinden.

Ik denk dat de bovenste link nog stamt uit de tijd dat we nog geen centraal 'foutjestopic' hadden. [VN] Spelfouten nieuwsberichten Nu is daar een eigen knop voor, onderin het bericht.

Rije

Re: Help mbt nieuws klopt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:37

Nee, je kunt ook pb'en of mailen. We proberen het juist zo gemakkelijk mogelijk te maken om ons te bereiken, en daar horen verschillende kanalen bij.

Maar je hebt wel een punt m.b.t. die twee plekken die ik noemde, dus ik ga kijken of dat misschien aan te passen is.

Rije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:17

Waarom als ik vragen mag? Ik ben het met je eens dat het een stuk duidelijker kan, maar veel simpeler dan een pb of een mailtje kan ik het niet maken vrees ik.

Rije

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 09:07

Dat was ik :) Normaal gesproken zet ik altijd mijn naam eronder, maar dat ben ik blijkbaar deze keer vergeten.

De link zal ik meteen even naar kijken. :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie