Help mbt nieuws klopt niet meer

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:03

Dat inderdaad ook :j
De NR heeft een lijst met bronnen die regelmatig gecheckt worden en daar worden artikelen uit overgenomen/doorgeplaatst. Met een tip zal het misschien nog net iets sneller gaan. Maar als je bijv. een interessant artikel tegenkomt op een wat minder bekende pagina of bijv. een buitenlandse site dan is een tip wel weer heel welkom omdat het artikel anders misschien niet opgevallen was.

[edit] Ja, wat Rije zegt dus :D [/edit]

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Oscar
Forumcoordinator

Re: Help mbt nieuws klopt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:42

Ik denk dat ik wel snap hoe je het bedoelt. Je verleent ons een 'gunst' door te helpen met tippen, maar je moet je in allerlei bochten wringen om dat te doen. En dat is gewoon niet handig. Als we willen dat gebruikers ons helpen dan moeten we dat wel zo maken dat die drempel laag is.

Ik ga Bart vragen of hij hier mee wil kijken en een idee heeft hoe we dit eenvoudiger/logischer in kunnen richten. Meer tips zijn tenslotte in ieders belang. Bedankt voor je feedback :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.

Oscar
Forumcoordinator

Re: Help mbt nieuws klopt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:51

Daar zit wel wat in :))

Ik ga in elk geval even samen met Rije kijken hoe we de Help voor nu een (evt. tussentijdse) update kunnen geven en zodra Bart meegekeken heeft volgt er hopelijk ook nog een stukje aanpassing in de techniek.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie