Jessica op zwart?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:49

:wave: Ik werd erop geattendeerd dat er een topic over mij was. Bedankt voor jullie lieve berichten. :*

En toen was het ineens voorbij…
Na 5,5 jaar is er een einde gekomen aan mijn werk voor Bokt. Ik begon 5,5 jaar geleden met een berg motivatie en ideeën. Helaas bleek gaandeweg dat er minder mogelijk was dan gedacht en gehoopt. Maar met zo’n geweldig team met mensen die zich vrijwillig in hun vrije tijd inzetten, was het werk echt een feestje. De laatste 1,5 jaar werd mijn motivatie minder. Uiteindelijk heb ik de knoop gehakt op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Tja en dan is het nu ineens echt voorbij…

Ik wil jullie, gebruikers en vrijwilligers allemaal heel erg bedanken voor het kleur geven aan de afgelopen 5,5 jaar. Jullie maken Bokt mooi! Ik heb met jullie zoveel mooie dingen mogen beleven. Dat er zoveel vrijwilligers zich dagelijks inzetten om samen met de gebruikers Bokt tot een mooi plekje op het web te maken vind ik heel bijzonder. Ik hoop echt dat de teamleden de waardering blijven ontvangen die ze zo verdienen. Bart mag in zijn handen knijpen met zó’n toegewijd team van mooie mensen. En de gebruikers ook, want zonder dit team geen Bokt. En ik knijp in mijn handen dat ik daar ook 5,5 jaar van heb mogen meegenieten en deel van heb mogen uitmaken.

Talloze herinneringen schieten door mijn hoofd…waarbij Horse Event toch wel een prominente plek heeft. Ik vertrek dan ook met gemengde gevoelens. Ik voel me dankbaar omdat ik met zoveel mooie mensen heb mogen samenwerken, teleurgesteld in de ontwikkeling die veel langzamer dan gehoopt verliep, trots op mooie Horse Event edities met gave workshops en clinics, blij met de leuke vriendschappen die ontstonden en nog veel meer. Ik heb heel erg veel zin in de toekomst. Ik weet zeker dat ik de uitdaging die ik zoek, met (persoonlijke) ontwikkeling, met groei, met veel beweging en kansen en waar ik mijn kwaliteiten ten volle kan benutten, ga vinden!
Vertrekken gaat natuurlijk niet zonder ook een traantje wegpinken…want jee wat ik ga ik het team en de gebruikers missen. De dynamiek, het voor elkaar klaarstaan, het is écht bijzonder.

Tenslotte hoop ik dat Bokt richting een mooie horizon gaat en nog mooier wordt en verder komt dan ooit. Want Bokt blijft gewoon een fantastisch mooi platform!

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:33

Bedankt allemaal voor de bedankjes en succeswensen :j
Laatst bijgewerkt door BartVB op 16-04-19 16:08, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Aangepast op verzoek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie