‘Deze verbinding is niet privé’

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 15:40

Ik had hetzelfde en toen ik er een topic over wilde plaatsen kon ik niet meer op bokt :D

Misschien nog handig voor Bart:

Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van http://www.bokt.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Deze server kan niet bewijzen dat dit http://www.bokt.nl is. Het bijbehorende beveiligingscertificaat is 213 dagen geleden verlopen. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie of een aanvaller die je verbinding onderschept. De klok van je computer is momenteel ingesteld op vrijdag 21 juni 2019. Is dat correct? Zo niet, dan moet je de klok van je systeem aanpassen en vervolgens deze pagina vernieuwen.

Ik gebruik op de laptop Google Chrome (Versie 74.0.3729.169 (Officiële build) (64-bits))

Ik was op reis door Amerika, zie mijn avonturen hier.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:58

BartVB schreef:
Bij dit soort meldingen op 'toch doorgaan' klikken is vrijwel altijd een slecht idee :wow:

In dit geval was er echter niets aan de hand, de verbinding was gewoon beveiligd als je toch gebruik hebt gemaakt van de site.

Is het ook een slecht idee als je toch al bent ingelogd op bokt en dus geen wachtwoordgevoelige informatie ingeeft?
Is dat doorgaan alleen een poortje openzetten naar gegevens die je invoert op die specifieke pagina of meteen voor heel je browser of je hele computer? :)

Ik was op reis door Amerika, zie mijn avonturen hier.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie