[TECH] Gestipte topics verdwijnen

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 08:45

Opera op android of Firefox op windows pc. Nog geen stipje kwijtgeraakt (afkloppen). Ik lees hierboven al 2x Chrome op android, misschien handig dat alle stipverliezers erbij zetten met welke browser ze Bokt bekijken.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:54

Pandameisje schreef:
heb er hier ook last van

Telefoon of laptop/pc? iPhone, Android? Welke browser?

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 07:40

wendy1987 schreef:
Ik ben ze ook ineens kwijt.

Telefoon of laptop/pc? iPhone, Android? Welke browser

Rex_Rolfo

Re: [TECH] Gestipte topics verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 19:55

Toch maar Opera op die Android telefoon zetten dan. Ik heb -afkloppen- nergens last van

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 17:43

upendo schreef:
Ik heb er nu ook laat van. Alle topics die ik open maar waar ik niet op reageer verdwijnen uit mijn lijst.

Chrome op een Android telefoon?

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 10:58

Pleur dan gewoon de browser Opera op je telefoon. Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat ;)

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 11:12

Android in combinatie met de browser Chrome. Vandaar mijn tip om de browser Opera te proberen.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 11:32

Shadow0 schreef:
@BartVB: Ik ben helemaal niet meer van de tech, maar ik vind obscure bugs toch nog steeds wel heel interessant. Het klinkt alsof chrome op eigen houtje links aan het volgen is, prefetch misschien?

Ik heb helemaal geen verstand van forum software, maar als ik op een nieuw toestel inlog krijg ik een lijst met alle topics waarin ik gereageerd heb. Die informatie staat dus niet mbv cookies op telefoon/laptop maar wordt door de bokt server verstuurd op het moment dat ik de hoofdpagina of eigen berichten ophaal. Correct?

De vraag is, verstuurt de bokt server foute informatie of vertaalt de browser de ontvangen informatie niet goed? Aangezien het overgrote deel van de problemen lijkt te ontstaan bij de Android versie van Chrome heb ik de indruk dat met name die browser moeite heeft om de ontvangen informatie goed te gebruiken.

@ iedereen die veel ontstipte topic heeft met Chrome op een android toestel: als jullie inloggen op een laptop pc (bij voorkeur met andere browser dan Chrome), worden de gestipte topics dan wel goed weergegeven?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie