Subforum voor volgtopics?

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 13:00

Allereerst mijn excuses aan jullie dat de reactie van mij en mijn collega op Paardenpraat wat langer heeft geduurd als eigenlijk de intentie is. We waren beide even minder aanwezig waardoor dit topic is blijven liggen :)

Maar,
een extra subforum is iets wat we alleen bij heel hoge uitzondering doen. Er zijn gebruikers welke vragen om een apart subforum maar daar tegenover staan ook een flink aantal gebruikers die door de bomen het bos niet meer zien met al die subs en hierdoor ook de weg kwijt raken op het forum. Dat tegengeluid is voor gebruikers niet altijd zichtbaar maar het is wel iets wat bij elke gebruikersenquete weer naar boven komt en bij het overwegen van een mogelijk nieuw subforum wel zwaar meetelt.

Als wij nu naar paardenpraat kijken dan lijkt het rustiger dan ooit. In een ver verleden stonden topics daar nog geen dag op de eerste pagina. Nu staan er topics t/m een week oud. Als topics na zo'n relatief lange tijd nog op de eerste pagina staan, dan kan er van ondersneeuwen eigenlijk al geen sprake zijn. Je zou hooguit kunnen zeggen dat het aandeel volgtopics ten opzichte van de andere topics wat hoger ligt. Met behulp van de tag [VOLG] zou je hierin als gebruiker al kunnen filteren in topics welke je wel of niet wil bekijken.

Maar wat bovenal nog wel het belangrijkste is, is dat de sub Paardenpraat ook altijd bedoeld is geweest voor topics welke op andere delen van het forum niet goed passen. Hierdoor ontstaat ook een beetje het verzamelbak idee en dat is uiteindelijk ook de intentie zoals Paardenpraat is ontstaan.

Kortom we begrijpen jullie input wel en we zien ook wel de verschuiving naar de volgtopics maar we willen de activiteit van Paardenpraat om bovenstaande redden niet verschuiven naar de Huiskamer :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:49

Koper, is het subfora Verslag van de Dag daar wellicht geen beteren invulling op :) ?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie