Ben jij op de hoogte van het gewijzigde privacybeleid?

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ben jij op de hoogte van de nieuwe gebruiksvoorwaarden van Bokt die op 25/05 zijn ingegaan?

Ja, voor 25/05
58 (23%)
Ja, na 25/05
64 (26%)
Nee, maar maakt mij niet uit.
59 (24%)
Nee, waar kan ik deze vinden ?
63 (25%)

Totaal aantal stemmen: 244

GUSTIxBILL

Ben jij op de hoogte van het gewijzigde privacybeleid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-18 12:52

Aangezien er in het topic over het veranderde privacybeleid en gebruikersvoorwaarden iemand zich afvroeg wie hier eigenlijk allemaal van op de hoogte is. Bij deze de vraag.

In de hoop dat er voortaan duidelijkere en betere communicatie is.
Aangezien dit blijkbaar het zoveelste hekelpunt is waar er over de communicatie geklaagd word.

Betreffende topic:
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=1946657

Ik weet dat dit geen representatief beeld geeft aangezien dit niet iedereen bereikt.
En het is ook niet bedoeld als sneer naar het beheer of om een discussie te starten.
Maar wel uit oprechte interesse of deze die zich uitgesproken hebben de enige zijn die hier te laat/niet achtergekomen zijn.

GUSTIxBILL

Re: Ben jij op de hoogte van het gewijzigde privacybeleid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-18 20:11

Met alle plezier gedaan :j
Bart, mischien is het toch een optie om alsnog een pop-up te geven bij het inloggen? Of het andere topic als voorpagina nieuws te zetten

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 05:16

Het gaat mij en andere (zoals de discussie in het andere topic waar Bart ook gevraagd heeft de discussie te voeren) om de weg genomen keuze...

Een mail had niet eens gemoeten, een pop-up of topic op de voorpagina was voldoende geweest.
Zoals in de stemmen ook te merken is weet 3/4e het niet eens, of te laat.

En die is niet om op Bart af te geven. Ook hij is maat een mens. Maar het gaat wel om her principe van weinig/slechte communicatie wat nu dus weer pijnlijk duidelijk is geworden

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 14:25

Dat hoort er jammer genoeg bij purny
Maar discussie daarover hoort in dat topic :j
Dit topic is puur geopend ivm de communicatie rond het feit dat er nieuwe voorwaarden zijn.
Over de voorwaarden zou ik het als ik jou was even in het andere topic posten :)

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 15:49

Je hebt de groep die ervan op de hoogte was en de groep die er te laat van op de hoogte gebracht is en de groep die van niks weet.
Dit niet weten kan zijn door niet op de hoogte zijn van het topic of door het niet belangrijk vinden dat deze veranderingen er zijn,
Als je weet dat de veranderingen er zijn, op tijd of niet er achter komend, maakt het verder toch niet uit of je het belangrijk vind of niet?

In het anderre topic werden er getallen geroepen die gewoon helemaal niet klopte. Ookal is dit ook niet voor de volle 100% representatief is het wel duidelijk dat meer als de helft er dus niet of te laat achter gekomen is.
En dan kan het alleen maar interessant zijn waarom men het niet wist: dus geen interesse, of het topic gemist hebben.
Hier is dus niks sturend aan bedoeld

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie