Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
DezeNaam schreef:Prrrr schreef:Interessant om te zien hoe dit door de verschillende bokkers wordt beleefd. Ik kan best een juridisch kant en klaar antwoord geven, maar daar gaat het uiteindelijk niet alleen om. Het gaat er ook om of dat juridisch kloppende (en uitvoerbare) beleid nog een beetje past bij de werkelijkheid zoals die ervaren wordt.
Hoe zou het juridisch gezien dan gaan als iemand zoals in de vorige posts filmpjes plaatst van kinderen die 'lichtelijk' mishandeld worden?
xyzutu2 schreef:Met het risico om off topic te gaan: waarom mogen leden op andere fora eigenlijk wel succesvol reddingsacties opzetten en uitvoeren voor zo'n verwaarloosde kudde? Doen die fora dan iets wat juridisch niet mag, of volgt Bokt daarin gewoon eigen richtlijnen?
DezeNaam schreef:Maar is het ook niet een aanname dat de gebruiker die 'gemene haatreacties' krijgt direct gelyncht zou worden..?Ik vind dat nogal erg overtrokken.
raket schreef:En misschien moet je als ts eens bij jezelf te rade gaan als 95 procent een antwoord in dezelfde richting geeft.
[..]
Ik vind je laatste zin trouwens jammer prrrr. Daarmee sluit je eigenlijk de deur voor andete inzichten naar mijn gevoel. En dat vind ik jammer.
Maar dat is wellicht ook het nadeel van geschreven taal. Want waarschijnlijk is het jou bedoeling niet eens om het af te kappen, maar refereer je naar je eigen tekst.
Maar door die witlijn lijkt het anders.
En het is juist zo fijn om wél met elkaar te kunnen blijven praten...
xyzutu2 schreef:Prrrr schreef:Hardere reacties is geen doel op zich, ook al zijn er nog geen doden gevallen. Waarom zou je dat willen?
Maar is de manier waarop jullie nu met dit soort topics omgaan in jouw ogen dan echt de enige manier die de-escalerend werkt?
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker