Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
Suzanne F. schreef:Als hier een topic komt over huiselijk geweld dan wordt er toch ook niet ingegrepen?
Citaat:Maar als je goed onderbouwd kunt melden dat een pony niet geplet zou moeten worden - leef je uit. Het heeft alleen weinig meerwaarde om dat te doen als er al twee pagina's dezelfde boodschap staat. Dat laatste is een reden om in te grijpen.
Gini schreef:Mmm, ja, ik denk dat zoiets dan wel geprobeerd wordt door modopmerkingen in het topic, het verwijderen van oneliners en het aanspreken van gebruikers. Maar als dat dan niet werkt en 80% blijft gewoon doorschreeuwen over de verschillende martelmethodes die men op TS wilt gebruiken, is het dan nog nuttig om het topic open te houden voor die 20% die tevergeefs proberen om er een interessante discussie van te maken?
Wat is de informatieve waarde van zo een topic voor een toekomstige bokker? Gaat die door pagina's aan verwensingen scrollen om tot die ene nuttige post te geraken? Ik weet het niet.
Prrrr schreef:Bedankt voor deze ongenuanceerde reactie waarin je niet reageer op wat ik schrijf, maar op je eigen gedachten over Bokt. Kennelijk heeft het geen zin dat ik reageer, dus daar hou ik dan ook maar mee op. Jammer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers